بازار گجت‌های پوشیدنی در آینده‌ رشد چشم‌گیری خواهد داشت - تکفارس 
بازار گجت‌های پوشیدنی در آینده‌ رشد چشم‌گیری خواهد داشت - تکفارس 

بازار گجت‌های پوشیدنی در آینده‌ رشد چشم‌گیری خواهد داشت

خشایار جهانی
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - 22:31
بازار گجت‌های پوشیدنی در آینده‌ رشد چشم‌گیری خواهد داشت - تکفارس 

درحالی که بازار گجت‌های پوشیدنی جدید است و در سال‌های اخیر چیزی بیش از ساعت‌های هوشمند بوده است، اما رشد قابل توجهی داشته و با افزایش ساخت گجت‌های پوشیدنی و توسعه تکنولوژی، سهم آن از بازار تکنولوژی به مراتب بیشتر خواهد شد.

طبق یک گزارش، درحالی که بازار ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ افول داشته است اما بازار گجت‌های پوشیدنی در کل با سرعت روبه‌رشد است. در این گزارش آمده است که تا سال ۲۰۲۴، بازار گجت‌های پوشیدنی نسبت به سال ۲۰۱۹ دو برابر خواهد شد. در سال ۲۰۱۹ در این بازار حدود ۲۷ میلیارد دلار تبادل انجام شد. البته این مقدار در سال ۲۰۲۰ کمتر بود که مطمئنا به دلیل همه‌گیری کروناست.

با وجود این‌که ۲۰۲۰ سال بسیار سختی برای اکثر صنایع بود، اما به‌نظر می‌رسد یک نقطه روشنی در گوشه و کنار این شرایط، در این سال وجود دارد و آن رشد بازار پوشیدنی‌هاست. انتظار می‌رود سال ۲۰۲۱ سالی بسیار مطلوب برای گجت‌های پوشیدنی و مخصوصا ساعت‌های هوشمند باشد. گلوبال دیتابیس تخمین می‌زند که این بازار تا سال ۲۰۲۴ می‌تواند ۶۴ میلیارد دلار ارزش داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود فروش ساعت‌های هوشمند نیز به‌زودی دوباره افزایش یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید