بازگشت جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به پرچمداران آینده سامسونگ - تکفارس 
بازگشت جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به پرچمداران آینده سامسونگ - تکفارس 

بازگشت جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به پرچمداران آینده سامسونگ

علی صفرپور
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - 15:29
بازگشت جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به پرچمداران آینده سامسونگ - تکفارس 

تصمیم اپل مبنی‌بر حذف جک ۳٫۵ می‌متری صدا از گوشی‌هایش انتقادهای بسیاری را درپی داشت تا جایی که به رقیبان این غول فناوری این فرصت را داد تا آیفون‌ها را مسخره کنند. بعدها تقریبا تمام تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را از محصولات خود حذف کردند. دراین میان ظاهرا یک گوشی‌ساز قدرتمند قصد بازگشت به زمانی را دارد که گوشی‌هایش مجهز به ورودی ۳٫۵ میلی‌متری مذکور بودند. سامسونگ می‌خواهد در پرچمداران آینده خود دوباره از ورودی ۳٫۵ میلی‌متری صدا رونمایی کند.

 براساس گزارش‌ها سامسونگ قصد دارد تا در پرچمداران سری S و نوت آینده خود برای سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده کند. گزارش‌ها حاکی از آنند که این کار ریسک‌های زیادی برای سامسونگ دارد اما این شرکت کره‌ای قصد دارد تا این حرکت را به سرانجام برساند تا ببیند که صنعت موبایل چگونه به آن واکنش نشان می‌دهد. در توییتی اعلام شده است که:

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا؟ سامسونگ قصد دارد تا آن را (علی‌رغم ریسک بالایش) دوباره به‌کار گیرد تا ببیند «چه اتفاقی می‌افتد». حداقل برای یک سال… .

اگر سامسونگ جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را به گوشی‌هایش برگرداند، توجه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند. احتمالا بازخوردها نسبت به این حرکت سامسونگ مثبت باشند. برهمین اساس اگر سامسونگ از مشتریان و مصرف‌کنندگانش بازخورد مناسبی دریافت کند این رویه را ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید