رویداد CES 2021  به صورت آنلاین برگزار می‌شود - تکفارس 
رویداد CES 2021  به صورت آنلاین برگزار می‌شود - تکفارس 

رویداد CES 2021 به صورت آنلاین برگزار می‌شود

خشایار جهانی
۸ مرداد ۱۳۹۹ - 23:59
رویداد CES 2021  به صورت آنلاین برگزار می‌شود - تکفارس 

همه‌گیری ویروس کرونا باعث خواهد شد که رویداد CES 2021 به شکل حضوری برگزار نشود. انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) اعلام کرد به علت این‌که شرکت‌ها نیز درگیر همه‌گیری ویروس کرونا هستند و فناوری‌ها و دستگاه‌های زیادی طی این مدت خلق نشد، درنتیجه بهتر است نمایشگاه امسال به شکل آنلاین برگزار شود.

البته CTA در خبری بیان کرد که دلیل لغو نمایشگاه به صورت حضوری، پیش‌گیری از مبتلا شدن شرکت‌کنندگان به ویروس کروناست. این انجمن خاطرنشان کرد که به دلیل افزایش مبتلایان به این ویروس، به هیچ عنوان معقول نیست که جان شهروندان لاس‌وگاس و دیگران را برای چنین نمایشگاهی به خطر بیندازد. در این بیانیه آمده است:

CTA در حال تعیین نحوه برقراری ارتباط غرفه‌داران، مشتریان، رهبران فکر و رسانه‌ها از سرتاسر جهان است. همچنین از آن‌جایی که ما برای سلامتی اولویت قائلیم، خوشحالیم که بگوییم رویداد CES 2021 یک تجربه تمام دیجیتال است. این تجربه به همه این امکان را می‌دهد که با خیال راحت ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند و محصولاتی را که آینده ما را شکل می‌دهند معرفی کنند. شما قادر خواهید بود تا در هر لحظه و در هر کجای دنیا، این رویداد را مشاهده کنید. ما در حال طراحی یک تجربه منحصر به فرد برای دنیای فناوری هستیم.

همچنین CTA اعلام کرد که CES 2022 با “ادغام عناصر فیزیکی و دیجیتالی” در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید