پپسی‌کو از سرویس‌های مایکروسافت استفاده خواهد کرد - تکفارس 
پپسی‌کو از سرویس‌های مایکروسافت استفاده خواهد کرد - تکفارس 

پپسی‌کو از سرویس‌های مایکروسافت استفاده خواهد کرد

پارسا سرشار
۹ مرداد ۱۳۹۹ - 21:24
پپسی‌کو از سرویس‌های مایکروسافت استفاده خواهد کرد - تکفارس 

شرکت مایکروسافت امروز همکاری ۵ ساله خود را با پپسی‌کو اعلام کرد. به عنوان یکی‌ از بخش‌های این همکاری از مایکروسافت آژور (Microsoft Asure) به‌عنوان سرویس ابری، برای زیر‌ساخت‌های پپسی‌کو، برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) و ادغام کردن و نوسازی داده‌ها استفاده خواهد شد. همچنین شرکت پپسی‌کو نرم‌افزار‌های مایکروسافت ۳۵۶ و مایکروسافت تیمز را برای تمام ۲۷۰ هزار کارمند خود در دسترس قرار خواهد داد.

به گفته مدیر اجرائی پپسی‌کو سث کوهن (Seth Cohen):

از این همکاری انتظار می‌رود که اهداف عملیاتی و برنامه‌های نوین شرکت پپسی‌کو با استفاده از این سرویس‌های ابری سریع، قدرت بگیرد و این فضا برای مایکروسافت فراهم خواهد شد تا رابطهٔ خود با بزرگ‌ترین شرکت مواد غذایی‌ بسته‌بندی شده در دنیا را گسترش دهد.  به عنوان پیشرو در زمینه تولید مواد غذایی‌ کنسروی و نوشیدنی، برای ما سرعت در ارسال محصولات همیشه از اهمیت بالایی‌ برخوردار بوده است. از طریق همکاری با مایکروسافت، یکی‌ از اهداف اصلی‌ ما بهبود توانایی‌ها در کیفیت سرویس‌های ارسالی‌ با توجه به افزایش روزافزون تقاضاها است و در همین حین تلاش می‌کنیم با توجه به نوآوری‌های جدید حوزه‌های عملیاتی و کاری خود را برای آینده قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر کنیم .

در اردیبهشت سال جاری مایکروسافت قرارداد مشابه‌ای با شرکت کوکاکولا امضا کرد. به عنوان بخشی از این قرارداد کوکاکولا از نرم افزار‌های مایکروسافت آژور، دینامیک ۳۶۵، پلتفرم قدرتمند مایکروسافت ۳۶۵ شامل مایکروسافت تیم استفاده خواهد کرد. براساس این سرویس ‌های جدید، شرکت کوکاکولا یک دید همه جانبه نسبت به کسب و کار پیدا خواهد کرد و این موضوع موجب بهبود تجربه کارمندان و مشتریان خواهد شد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید