پاندورا قابلیت تبلیغات تعاملی صوتی را منتشر کرد - تکفارس 
پاندورا قابلیت تبلیغات تعاملی صوتی را منتشر کرد - تکفارس 

پاندورا قابلیت تبلیغات تعاملی صوتی را منتشر کرد

مجید مهرعلی
۷ مرداد ۱۳۹۹ - 18:00
پاندورا قابلیت تبلیغات تعاملی صوتی را منتشر کرد - تکفارس 

سال گذشته پاندورا طرح‌های خود را در زمینه تبلیغات تعاملی صوتی معرفی کرد. در ادامه، این شرکت قابلیت را به‌صورت اولیه در ماه دسامبر برای آزمایش  منتشر کرد. حال به‌تازگی، پاندورا رسما اعلام کرده است که قابلیت تبلیغ تعاملی صوتی خود را برای جامعه‌ی وسیع‌تری در دسترس قرار داده است.

بعد از چندین ماه، پاندورا داده‌های کافی را جمع‌آوری کرده است، این داده‌ها نشان می‌دهد که تبلیغات صوتی تجربه موفق و خوبی بوده است. با استناد به این شرکت، ۷۲ درصد از شنوندگان بر این عقیده‌اند که تبلیغات صوتی به‌راحتی آنها را درگیر خود کرده است. ۲۷ درصد از کاربران ار علاقه خود به امکان استفاده از صدایشان در تعامل با تبلیغات سخن گفته‌اند و بیش از ۲۰ درصد هم دوست داشته‌اند که چنین گزینه‌ای برای آنها موجود باشد.

قابلیت یادشده به کاربران پاندورا اجازه می‌دهد که با استفاده از صدا خودشان با تبلیغات تعامل داشته باشند و بتوانند اطلاعات مفیدی در رابطه با آن دریافت کنند. پاندورا در راستای  اهداف این قابلیت با شرکت‌هایی مانند اشلی هوم‌استور (Ashely HomeStore)، کامکست (Comcast)، دوریتوز (Doritos)، نِسِل (Nestle)، ترنر برادکستینگ (Turner Boadcasting)، یونیلور (Unilever)، و وندیز (Wendy’s) همکاری کرده است.

هر زمانی که یک تبلیغ صوتی در پاندورا اجرا شود، از کاربر سؤال‌های متنوعی پرسیده می‌شود، اگر پاسخ آنها مثبت باشد اطلاعات بیشتری در رابطه با آن تبلیغ در اختیارشان قرار خواهد گرفت. دیگر انواع تبلیغات صوتی ترفندهای مفیدی را مانند چطور خواب بهتری داشته باشیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هرچند ما ترجیح می‌دهیم در هنگام استفاده از یک محتوای رسانه‌ای، تبلیغی در کار نباشد، با این وجود حداقل بهتر است این تبلیغ به گونه‌ای باشد که بتوان با آن تعامل داشت. این هم خود تجربه جالبی است که وقتی مشغول گوش دادن به موسیقی موردعلاقه‌تان هستید، اطلاعات بیشتری در رابطه با محصولی که تبلیغ می‌شود را از طریق شنیدن به‌دست آورید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید