گوشی اوپو رنو ۴ پرو در وب‌سایت NCC رونمایی شد - تکفارس 
گوشی اوپو رنو ۴ پرو در وب‌سایت NCC رونمایی شد - تکفارس 

گوشی اوپو رنو ۴ پرو در وب‌سایت NCC رونمایی شد

منصوره یزدانی
۲۸ تیر ۱۳۹۹ - 08:15
گوشی اوپو رنو ۴ پرو در وب‌سایت NCC رونمایی شد - تکفارس 

گوشی اوپو رنو ۴ پرو به زودی در خارج از چین به طور جهانی عرضه می‌شود. اخیرا گوشی اوپو رنو ۴ پرو با شماره مدل OPPO CPH2089 در لیست وب‌سایت تایوانی NCC ارائه شده که دارای یک نوع رنگ مشکی جدید و با طراحی منحصر به‌فرد برش داده شده است که در حال حاضر در کشور چین در دسترس نیست. طرح کلی این گوشی با نوع چینی آن یکسان است.

گوشی اوپو رنو ۴ پرو در وب‌سایت NCC رونمایی شد - تکفارس 

این تلفن مورد نظر در چندین تصویر زنده با زوایایی مختلف در این لیست رویت شده است. یک تصویر این گوشی را همراه با محتویات جعبه نشان می‌دهد که شامل یک جفت ایربادز از نوع USB-C و یک شارژر سریع ۵۰ واتی است.

زاویه بالایی گوشی اوپو رنو ۴ پرو طراحی اولیه‌ای که ابتدا اشاره کردیم را نشان می‌دهد. به جای نشان Reno Glow که در مدل‌های چینی این گوشی دیده می‌شود، این گوشی از طراحی جدیدی برای لوگو استفاده می‌کند که حروف «o» و «p» را با هم ترکیب می‌کند. در این گواهی همچنین به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز اشاره شده است.

مدل چینی گوشی اوپو رنو ۴ پرو از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G برای پشتیبانی از شبکه اتصال ۵G نیرو می‌گیرد. این گوشی هوشمند دارای سیستم‌عامل Color OS 7.2 (اندروید ۱۰) است و با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی Super VOOC 2.0 همراه شده است. یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی، حفره پانچ ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی و دوربین سه‌گانه اصلی که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی است. مدل اوپو رنو ۴ پرو دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قیمتی معادل ۴۲۹۹ یوآن (۶۰۶ پوند) دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید