اضافه شدن حالت تاریکی Dark Mode به نسخه‌های وب و دسکتاپ واتساپ - تکفارس 
اضافه شدن حالت تاریکی Dark Mode به نسخه‌های وب و دسکتاپ واتساپ - تکفارس 

اضافه شدن حالت تاریکی Dark Mode به نسخه‌های وب و دسکتاپ واتساپ

فرزاد اسرافیلی
۲۰ تیر ۱۳۹۹ - 10:30
حالت تاریک واتساپ

بعد از ماهها توسعه، اکنون حالت تاریکی یا همان Dark Mode برای نسخه وب واتساپ در دسترس قرار گرفته است. این ویژگی از ماه فوریه در حال توسعه است و بخشی از آپگرید بزرگتری است که ویژگی‌های زیر را به همراه دارد:

• حالت تاریک برای واتساپ‌های وب- حالت تاریک محبوب اکنون نیز به نسخه‌های رایانه می‌رسد.

• استیکرهای متحرک- استیکرها  برای برقراری ارتباط در واتساپ به طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربران ما روزانه میلیاردها استیکر ارسال می‌کنند. ما در حال آماده کردن بسته‌های جدیدی از استیکرهای متحرک هستیم که به طور فزاینده‌ای کاربران را سرگرم کرده و تحت تاثیر قرار می‌دهد.

• کدهای QR- با ویژگی‌های جدید، افزودن مخاطب جدید ساده‌تر خواهد بود. برای افزودن مخاطب جدید، فقط کافی است کد QR آنها را در چارچوب قرار دهید. دیگر لازم نیست شماره را به صورت دستی وارد کنید.

• بهبود تماس ویدیویی گروهی- اکنون که می‌‍توانید تماس ویدیویی را با ۸ شرکت کننده شروع کنید، تمرکز روی یک شرکت کننده را در یک زمان ساده‌تر کرده‌ایم. برای این کار فقط کافیست بر روی ویدیوی مخاطب مورد نظر ضربه زده و نگه دارید تا آن را در تمام صفحه مشاهده کنید. ما همچنین در چت‌های ۸ نفره آیکون ویدیویی اضافه کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید تماس ویدیویی گروهی را با یک ضربه شروع کنید.

• اضافه شدن بخش Status یا همان وضعیت به KaiOS- کاربران KaiOS اکنون قادر هستند بروز رسانی‌های وضعیت را به مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارند.

برای فعال کردن Dark Mode، به منوی همبرگر > Settings ( تنظیمات) > Themes (تم‌ها) بروید و حالت light (نور) یا Dark (تاریکی) را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید