بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شد - تکفارس 
بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شد - تکفارس 

بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۲۰ تیر ۱۳۹۹ - 08:33
بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شد - تکفارس 

اپل به تازگی نسخه بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 را از طریق فرآیند ثبت نام برنامه بتای این شرکت در دسترس قرار داده است. اگر علاقه‌مند به اجرای جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوبiOS  روی گوشی یا تبلت خود هستید، وارد وب‌سایت Apple Beta شوید و دستگاه خود را در آن ثبت کرده تا نخستین نسخه بتای عمومی این سیستم عامل را از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت کنید.

تا این لحظه و پیش از در دسترس قرار گرفتن بتای عمومی این دو سیستم عامل، دو بتای مخصوص توسعه دهندگان عرضه شده است. نخستین بتای iOS 14 و iPadOS 14 همان روز معرفی آن‌ها در رویداد آنلاین WWDC منتشر شد و نسخه دیگر نیز دوشنبه همین هفته در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت.

مطابق روال معمول، از آنجایی که با نسخه بتا و غیرنهایی این سیستم عامل‌ها طرف هستیم، نصب و اجرای آن‌ها روی دستگاه شما توصیه نمی‌شود. چراکه ممکن است شاهد باگ‌های مختلف و مشکلات زیادی در کار کردن با آن باشید.

اگر هنوز با ویژگی‌ها و امکانات سیستم عامل iOS 14 آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «ویژگی‌های جالب iOS 14 که ممکن است درباره آن‌ها چیزی ندانید» را بخوانید و با جزئیات بیشتری از آن آشنا شوید. از سوی دیگر، اگر نسخه بتای این سیستم عامل را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، خواندن مقاله « نکات و ترفندهای iOS 14؛ تجربه کار کردن با آیفون را بهبود ببخشید» از این نشانی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

نظر شما در خصوص سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 چیست؟ آیا نسخه جدید آن‌ها را مناسب می‌دانید یا باور دارید که اپل باید ویژگی‌های بیشتر و بهتری را برای آن‌ها لحاظ می‌کرد؟ نظر و پیشنهاد خود را از بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید