قابلیت پین کردن نظرات به اینستاگرام اضافه شد - تکفارس 
قابلیت پین کردن نظرات به اینستاگرام اضافه شد - تکفارس 

قابلیت پین کردن نظرات به اینستاگرام اضافه شد

فرزاد اسرافیلی
۱۹ تیر ۱۳۹۹ - 14:38
قابلیت پین کردن نظرات به اینستاگرام اضافه شد - تکفارس 

پین کردن نظرات ویژگی کاملاً جدیدی است که اینستاگرام در ماه می به همراه سایر ویژگی‌ها مانند حذف جمعی نظرات شروع به آزمایش کرد. اینستاگرام پس از دو ماه آزمایش، تصمیم گرفته است که حداقل یکی از این ویژگی‌ها را اضافه کند.

اینستاگرام اعلام کرد در حال حاضر امکان پین کردن نظرات برای همه کاربران در تمام پلتفرم‌ها فراهم است. این ویژگی کاربران این شبکه اجتماعی را ترغیب می‌کند مکالمات مثبت را با پین کردن نظرات متعدد در بالای بخش نظرات برجسته کند.

در این حالت خاص، به کاربران اینستاگرام اجازه داده می‌شود تا ۳ نظر را در مورد یک پست در بالای صفحه قرار دهند. روند پین کردن نظر کاملاً ساده است و فقط کافیست انگشت خود را به سمت چپ بکشید. پس از این کار گزینه‌های گزارش، حذف و پاسخ دادن نمایان می‌شوند. در سمت چپ این گزینه‌ها، آیکون سنجاق قرمز رنگ مشاهده می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد آن نظر را پین کنید.

این ویژگی قبلاً توسط بسیاری از سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و یوتیوب پیاده سازی شده‌اند، بنابراین اقدام اینستاگرام در افزودن چنین قابلیت در نوع خودش جالب و خبری خوبی می‌تواند باشد به ویژه آن که به کاربران کمک می‌کند تا پروفایل‌های خود را بهتر مدیریت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید