نائب رئیس سابق مایکروسافت مجیک لیپ را رهبری خواهد کرد - تکفارس 
نائب رئیس سابق مایکروسافت مجیک لیپ را رهبری خواهد کرد - تکفارس 

نائب رئیس سابق مایکروسافت مجیک لیپ را رهبری خواهد کرد

مجید مهرعلی
۱۸ تیر ۱۳۹۹ - 11:00
نائب رئیس سابق مایکروسافت مجیک لیپ را رهبری خواهد کرد - تکفارس 

مجیک لیپ (Magic Leap) به‌تازگی اعلام کرده است که پگی جانسون (Peggy Johnson) از تاریخ ۱۱ مرداد (August 1) به‌عنوان مدیر ارشد این شرکت شناخته خواهد شد. شخصی که در سال ۲۰۱۴ مایکروسافت او را به‌عنوان نائب رئیس اجرایی بخش توسعه تجاری خود منصوب کرد.

 وظیفه جانسون اجرای راهبردهای تجاری در قراردادها و ایجاد همکاری با طیف متنوعی از سازمان‌های دارای مشتریان کلیدی، شرکای راهبردی و نوآور، تولیدکنندگان لوازم اورجینال، حساب‌های کلیدی، ناشران سوم شخص و صاحبان نفوذ در سازمان‌ها بود.  علاوه بر این، او وظیفه داشت تا رابطه بین مایکروسافت با انجمن‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را مدیریت کند و بر راهبرد‌های توسعه شرکت از طریق سرمایه خطرپذیر و مشارکتی نظارت کند.

به واسطه نقش خود، خانم جانسون بیش از سی سال تجربه خویش در بالاترین سطوح فناوری و تجارت را به کار خواهد گرفت تا رشد مجیک لیپ را شتاب بخشد و راه‌حل‌های تجاری دگرگون‌کننده‌ای را برای بازار شرکت به ارمغان آورد.

پگی جانسون درباره این انتخاب این‌طور می‌گوید:

از آغاز پی‌ریزی مجیک لیپ در سال ۲۰۱۱، این شرکت پیشگام در زمینه پردازش سه بعدی بوده است و من تلاش‌های بی‌وقفه و دستاوردهای این گروه بی‌نظیر را ستایش می‌کنم.

او این‌گونه اهداف خود را شرح می‌دهد:

من به‌عنوان مدیر ارشد شرکت به دنبال ساخت یک رابطه مداوم هستم که فناوری‌های متحول‌ کننده و شالوده‌های مجیک لیپ را به طیف گسترده‌ای از نیاز‌های دیجیتالی و تجاری انواع کوچک و بزرگی از سازمان‌ها وصل کنم. من با غروری والا و سپاسی از صمیم قلب از مجیک لیپ و رونی (بنیان‌گذار مجیک لیپ) و گروهش و همچنین مدیر ارشد مایکروسافت ساتیا نادلا (Satya Nadella) تشکر کرده که مرا برای قبول نقش رهبری این تجارت رؤیایی یاری کرده‌اند.

رونی آباوتز (Rony Abovitz) بنیان‌گذار و اولین مدیر ارشد مجیک لیپ می‌گوید:

به‌عنوان شرکتی که پیشگام در شکل‌ دادن چیزی که دوره جدیدی در پردازش سه بعدی خواهد بود، بسیار خود را خوش‌شانس دانسته که توانسته‌ایم یکی از باصلاحیت‌ترین نامزدها را به خدمت بگیریم، کسی که علاقه خود برای این سمت را نشان داده است.  به‌هرحال از زمانی که پگی برای این نقش اعلام آمادگی کرد هیچ‌گونه شکی در ذهن من و هیئت مدیره وجود نداشت که او بهترین شخصی است که می‌تواند شرکت را به‌سوی آینده رهبری کند. از آنجایی که مجیک لیپ در حال حرکت در جهت تجاری‌سازی فعالیت‌های خود در زمینه پردازش سه بعدی است، من نمی‌توانم به کسی مناسب‌تر و تواناتر از پگی برای انجام این ماموریت فکر کنم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید