سامسونگ در حال توسعه یک تبلت دیگر با تراشه پرچمدار است - تکفارس 
سامسونگ در حال توسعه یک تبلت دیگر با تراشه پرچمدار است - تکفارس 

سامسونگ در حال توسعه یک تبلت دیگر با تراشه پرچمدار است

فاطمه آهنگریان
۱۸ تیر ۱۳۹۹ - 10:30
سامسونگ در حال توسعه یک تبلت دیگر با تراشه پرچمدار است - تکفارس 

علاوه بر تبلت گلکسی تب S7 و S7 پلاس، که با سری گلکسی نوت ۲۰ ارائه شد، سامسونگ اکنون بر روی دستگاه اندرویدی دیگری که دارای شماره مدل SM-T575 است نیز کار می‌کند. این امر به وضوح نشان می‌دهد که این دستگاه ارتباط مستقیمی با امکانات گلکسی تب S6 و S6 لایت نخواهد داشت و با نام‌های داخلی SM-T860 و SM-P610 نیز شناخته می‌شود. درعوض، ما احتمالاً باید به دنبال سری میان‌رده گلکسی تب A باشیم، که با شماره مدل‌های ۸٫۴ اینچی جدید در اوایل سال جاری (با نام SM-T307) و ۱۰٫۱ اینچی از سال ۲۰۱۹ (SM-T510) ارائه شد.

اگرچه کاملاً مطمئن هستیم که تبلت رونمایی نشده فقط در نسخه وای‌فای به بازار عرضه می‌شود، اما این شماره مدل خاص برای شبکه اتصال ۴G LTE تقریبا تضمین شده است. مهم‌تر از همه، ما می‌دانیم که شماره مدل SM-T575 قرار است باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد، که دقیقاً با ظرفیت سلول گلکسی تبلت گلکسی تب  A 8.4 مدل ۲۰۲۰ مطابقت دارد.

طبق بنچمارکی که در اردیبهشت ماه منتشر شد، این دستگاه هنوز نامشخص است و از یک صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی (یا کوچکتر) بهره می‌برد، ضمن اینکه یک پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ و ۴ گیگابایت رم نیز خواهد داشت.

تبلت گلکسی تب A 8.4 (2020) سامسونگ تنها با یک حافظه ۳ گیگابایتی همراه است و تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ SoC می‌تواند به راحتی از تراشه اگزینوس ۷۹۰۴ که در زیر پنل جدیدترین نمایشگر جمع و جور سامسونگ قرار دارد، پیشی بگیرد. اگرچه این تراشه نسبتاً قدیمی است، اما با آغاز فعالیت خود در تلفن‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ در سال ۲۰۱۸، تراشه ۹۸۱۰ از ۹۶۱۱ قدرت‌مند گلکسی تب S6 لایت بهتر عمل کرد.

احتمالاً این بدان معناست که شماره مدل SM-T575 قیمت بالاتری نسبت به Tab A 8.4 (2020) خواهد داشت، که از ۲۴۰ دلار آغاز و با اتصال درونی به تلفن همراه ساخته شده است. متاسفانه، ما اطلاعات کافی برای اینکه چه زمانی سامسونگ قصد دارد از این وسیله رونمایی کند، را در اختیار نداریم، اما احتمالا همراه سری تبلت S7 و S7 پلاس ارائه نخواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.