بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 
بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

کابل‌های شارژر؛ شما باید آنها را پیدا کنید، گره سیم آنها را باز کنید و سپس گوشی خود را وصل کنید… این یک دردسر محسوب می‌شود. خب، می‌دانیم که این موضوع با توجه به نفوذ تکنولوژی در زندگی ما، یک مشکل محسوب می‌شود که نباید از آن شکایت داشته باشیم، اما نمی‌توان منکر این قضیه شد که شارژرهای بی‌ سیم تا چه اندازه مناسب و بی‌دردسر هستند.

اما اگر بخواهید دو گوشی یا یک تلفن هوشمند و یک ساعت هوشمند را به طور همزمان شارژ کنید، چه می‌کنید؟ خوشبختانه ما در عصر تکنولوژی زندگی می‌کنیم و اکنون شارژرهای بی‌ سیم دوقلو در دسترس قرار دارند. همچنین شارژرهای بی‌ سیم سه قلو نیز موجود هستند که به عنوان مثال، می‌توانند یک گوشی هوشمند، یک ساعت و یک جفت ایرپاد را به طور همزمان شارژ نمایند. در این مقاله فهرستی از بهترین پدهای شارژرهای دوقلوی بی‌ سیم موجود در بازار برای گوشی‌ های هوشمند، ساعت‌ های هوشمند، ایرفون‌ها و در کل هر کدام از لوازم جانبی را که از شارژر بی‌ سیم پشتیبانی می‌کند، معرفی می‌کنیم.

آیا یک شارژر بی‌ سیم می‌تواند دو گوشی هوشمند را به طور همزمان شارژ کند؟

خیر، یک شارژر بی سیم استاندارد نمی‌تواند به طور همزمان دو گوشی را شارژ کند. برای این کار شما به یک شارژر بی‌ سیم دوتایی مانند آن‌هایی که در زیر معرفی کرده‌ایم، نیاز دارید. با این حال، برخی از شارژرهای بی‌ سیم دوقلو و سه قلو که ما انتخاب کردیم، برای دو گوشی هوشمند ساخته نشده‌اند بلکه برای یک تلفن هوشمند و یک ساعت هوشمند مناسب هستند.

پد دوتایی شارژر بی‌ سیم سامسونگ

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

پد دو دستگاهی شارژر بی سیم سامسونگ می‌تواند همزمان دو گوشی یا یک تلفن و یک ساعت هوشمند را شارژ کند. این شارژر می‌تواند تا نهایتا ۱۲ وات شارژ سریع، برای دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کند، مهیا نماید. علاوه بر این، پد دوتایی شارژر بی سیم سامسونگ دارای گواهی Qi است، بنابراین می‌توان از این دستگاه برای شارژ دستگاه‌های برندهای دیگر از قبیل اپل و گوگل، به جز اپل واچ، استفاده نمود. این شارژر در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می‌شود و دارای یک طراحی مدرن اما ساده است.

شارژر دوقلو انکر PowerWave 10

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

شارژر دوقلو انکر PowerWave 10  می‌تواند دو گوشی را بطور بی‌ سیم شارژ کند. این دستگاه می‌تواند تا نهایتا ۱۰ وات خروجی برای تلفن‌ های هوشمند سامسونگ و ۷.۵ وات برای گوشی‌های آیفون فراهم کند. علاوه بر این، انکر دوقلو PowerWave 10 با کیس محافظ گوشی تا ضخامت ۵ میلی‌متر نیز سازگار است بنابراین نیازی نیست تا در هنگام شارژ دستگاه خود، کیس محافظ آن را بردارید. این دستگاه مجهز به نشانگرهای LED است که وضعیت شارژ دو دستگاه شما را نشان می‌دهد.

پد شارژ بی سیم دوقلو Mophie

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

اگر می‌خواهید پد شارژ شما شیک و متفاوت به نظر برسد، Mophie این مورد را برای شما به ارمغان می‌آورد. پد شارژ بی‌ سیم Mophie دوتایی از ساختاری کاملا زیبا برخوردار است و از نظر ظاهری نیز عالی و شیک به نظر می‌رسد. این دستگاه از گواهینامه Qi برخوردار بوده و برای شارژ سریع گوشی‌ های سامسونگ، اپل و گوگل مناسب است. همچنین یک درگاه USB اضافی از نوع A نیز به شما امکان می‌دهد تا یک دستگاه سوم مانند اپل واچ را هم وصل نمایید. این پد شارژ بی سیم همچنین دارای یک حلقه بیرونی لاستیکی است که در صورت لرزش مانع از لغزیدن و افتادن تلفن هوشمند شما می‌شود.

دستگاه شارژر بی‌ سیم Boost Up Wireless Charging Dock از شرکت بلکین

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

دستگاه شارژر بی‌ سیم Boost Up Wireless Charging Dock از شرکت بلکین (Belkin) یک دستگاه استند (ایستاده) برای تلفن هوشمند و ساعت هوشمند شما ارائه می‌دهد بنابراین طراحی آن به اندازه سه مورد قبلی جمع و جور نیست، اما ضمن شارژ شدن، از راحتی و زاویه دید ایده‌آل برای دستگاه‌های شما برخوردار است. علاوه بر این، در حالی که همزمان آیفون و اپل واچ خود را شارژ می‌کنید، می‌توانید یک وسیله سوم را با کابل از داک شارژ کنید. این دستگاه همچنین دارای گواهی Qi است بنابراین با گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند نیز سازگار است. نکته مهم‌تر این‌که، دستگاه شارژر بی‌ سیم Boost Up Wireless Charging Dock، هنگامی که اپل واچ شما در حال شارژ شدن است، با حالت Nightstand هیچ‌گونه تداخلی ایجاد نمی‌کند.

پد شارژکننده‌ی بی‌ سیم ۳ در ۱ شرکت موفی

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

پد شارژ بی سیم mophie 3 in1 مخصوصاً برای دستگاه‌های اپل متمرکز شده است و در طراحی خود نقاط خاصی را برای قرار دادن آیفون، اپل واچ و ایرپادهای شما اختصاص داده است. بله، این پد شارژ بی‌سیم می‌تواند نهایتا تا سه دستگاه را به طور هم زمان و از طریق بی‌سیم شارژ نماید. شیشه کاملا صاف آن مدرن و براق به نظر می‌رسد. همچنین مانع از صفحه نمایش اپل واچ در حالت Nightstand نیز نمی‌شود.

پد شارژ بی‌ سیم Satechi Trio

بهترین شارژرهای دوگانه و بی سیم سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

پد شارژ بی سیم Satechi’s Trio دارای یک پایه اختصاصی برای ساعت هوشمند است و می‌تواند به طور همزمان تا سه دستگاه را از قبیل: اپل واچ و ایرپادهای اپل را که داخل کیس محافظ باشند، نیز شارژ کند. این شارژر همچنین توانایی شارژ کردن هر نوع گوشی هوشمندی را که دارای تاییدیه‌ی Qi باشد نیز دارد. این دستگاه همچنین قادر به شارژ دستگاه‌هایی است که دارای کیف محافظ با ضخامت کمتر از ۵ میلی‌متر باشند و همچنین از حالت Nightstand اپل واچ نیز پشتیبانی می‌نماید. این شارژ مجهز به نشانگر LED نورانی است که هر دستگاهی که شروع به شارژ شدن نماید، چراغ مربوط به آن روشن می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید