مایکروسافت قابلیت‌های جدید تیمز را معرفی کرد - تکفارس 
مایکروسافت قابلیت‌های جدید تیمز را معرفی کرد - تکفارس 

مایکروسافت قابلیت‌های جدید تیمز را معرفی کرد

مجید مهرعلی
۳ تیر ۱۳۹۹ - 21:30
نسخه iOS اپلیکیشن Microsoft Teams بروزرسانی شد

مایکروسافت به‌تازگی خبر از چند قابلیت آزمایشی جدید در اپلیکیشن تیمز (Teams) داده است، این قابلیت‌ها کاربران را در زندگی شخصی‌شان یاری خواهد کرد.

از این زمان به بعد شما می‌توانید با ایمیل شخصی خود وارد تیمز شوید، بعد از وارد شدن می‌توانید گروه‌هایی برای چت و تماس ایجاد کنید و با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید.

در زیر چگونگی استفاده از این قابلیت‌های جدید آمده است:

  • اگر در حال حاضر از اپلیکیشن تیمز در رابطه با شغل خود استفاده می‌کنید، به بخش تنظیمات رفته و گزینه افزودن حساب را انتخاب کنید. کاربران می‌توانند با استفاده از یک حساب مایکروسافت در اپلیکیشن حساب کاربری جدید ایجاد و یا از شماره همراه خود برای ساخت یک حساب جدید استفاده کنند.
  • اگر تاکنون از تیمز استفاده نکرده‌اید، اپلیکیشن iOS و یا اندروید تیمز را از فروشگاه‌های اپلیکیشن دریافت کنید. بعد از دریافت اپلیکیشن، با استفاده از یک حساب شخصی مایکروسافت و یا شماره همراه خود در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید.

جدای از قابلیت‌های استانداردی که در حال حاضر در نسخه تجاری تیمز وجود دارد، این اپلیکیشن قابلیت‌های مناسب نسخه شخصی را نیز دریافت می‌کند:

  • قابلیت اشتراک‌گذاری مکان، این ویژگی کار را برای به اشتراک‌ گذاشتن محل حضورتان آسان می‌کند، تا بتوانید دوستان خود را در پارک و یا یک کنسرت شلوغ پیدا کنید.
  • قابلیت گاوصندوق، این قابلیت به شما این امکان را می دهد که اطلاعت مهم خود مانند رمز عبورها، شماره‌های شرکت در قرعه‌کشی و یا اطلاعات مربوط به حساب‌ کاربری‌تان را به‌صورت کاملا امن ذخیره کنید.

قابلیت‌های یادشده به‌صورت آزمایشی در طی چند هفته پیش رو در دسترس قرار خواهند گرفت. استفاده از این ویژگی‌ها به‌صورت کامل در اواخر سال میلادی امکان‌پذیر خواهد شد.

لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک‌گذاری مکان در هر دو نسخه تجاری و شخصی تیمز میسر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید