لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 به همراه لپ‌تاپ Pavilion Gaming 16 ارائه می‌شود - تکفارس 
لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 به همراه لپ‌تاپ Pavilion Gaming 16 ارائه می‌شود - تکفارس 

لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 به همراه لپ‌تاپ Pavilion Gaming 16 ارائه می‌شود

فاطمه آهنگریان
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 11:30
لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 به همراه لپ‌تاپ Pavilion Gaming 16 ارائه می‌شود - تکفارس 

شرکت نرم‌افزاری Hewlett Packard اطلاعات جدیدی را از اچ‌پی Omen 15 در کنار لپ‌تاپ جدید Pavilion Gaming 16 فاش کرده است. لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 کاملاً دوباره طراحی شده است تا کوچک‌ترین طراحی خود را به لپ‌تاپ ارائه دهد. با طراحی مجدد این لپ‌تاپ، ما شاهد ۸ درصد کوتاه‌تری و ۱۱ درصد نازک‌تری آن را شاهد هستیم. طراحی جدید به لپ‌تاپ یک طراحی لولا مسطح ۱۸۰ درجه‌ای برای افزایش پایداری در نمایشگر مورب ۱۵٫۶ اینچی با گزینه‌های حداکثر ۳۰۰ هرتز فول‌اچ‌دی یا اولد می‌دهد.

لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 مجهز به پردازنده اینتل سری نسل دهم Core i7 H، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و حداکثر پردازنده‌ گرافیکی تا Nvidia GeForce RTX 2070 Super با طراحی Max-Q است. برای پردازنده‌ اصلی نیز سری AMD Ryzen 7 H در دسترس خواهد بود.

برای حافظه ذخیره‌سازی، نیز کاربران لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 می‌توانند تا یک ترابایت درایو SSD یا Dual PCIe SSD با پیکربندی Raid 0 سفارش دهند. این لپ‌تاپ با قیمت ۹۹۹٫۹۹ دلار در بازارها عرضه می‌شود که در تاریخ ۱۳ خرداد (۲ ژوئن) نیز عرضه شده است.

لپ‌تاپ بعدی لپ تاپ HP Pavilion Gaming 16، اولین رایانه شخصی بازی ۱۶ اینچی است.

طراحی شده برای بازی و ایجاد محتوا، اچ‌پی Pavilion Gaming 16 است که دارای پردازنده‌های نسل دهم اینتل Core i7 و حداکثر پردازنده‌ گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2060 با طراحی گرافیک Max Q است.

این مشخصات برجسته دارای حاشیه نمایشگر میکرو با گواهینامه IPS است که از روشنایی ۳۰۰ نیت برخوردار است که سرعت تازه‌سازی سریع تا ۱۴۴ هرتز را در ۱۰۸۰p ارائه می‎دهد. این لپ‌تاپ در ماه خرداد ماه (ژوئن) از طریق HP.com با قیمت اولیه ۷۹۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید