ورایزن سرویس اینترنت ۵G خانگی خود را به ششمین شهر ایالات متحده منتقل می‌کند - تکفارس 
ورایزن سرویس اینترنت ۵G خانگی خود را به ششمین شهر ایالات متحده منتقل می‌کند - تکفارس 

ورایزن سرویس اینترنت ۵G خانگی خود را به ششمین شهر ایالات متحده منتقل می‌کند

فاطمه آهنگریان
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 13:30
ورایزن سرویس اینترنت ۵G خانگی خود را به ششمین شهر ایالات متحده منتقل می‌کند - تکفارس 

خبر خوب برای کسانی که در انتظار ورایزن برای خدمات اینترنت خانگی ۵G خود در بازارها هستند. این شرکت مخابراتی به تازگی اعلام کرده است که سرویس اینترنت ۵G خانگی خود اکنون در دیترویت در دسترس است، در حالی که دو شهر دیگر ایالات متحده – ایندیاناپولیس و لس آنجلس در حال بهبود سرویس اینترنت ۵G خانگی هستند.

بنابراین، از امروز، مشتریان در بخش‌هایی از Metro Detroit می‌توانند با حداقل ۵۰ دلار در ماه، خدمات اینترنتی خانگی ورایزن ۵G را دریافت کنند. متأسفانه، اگر قبلاً مشتری ورایزن نبوده‌اید، مجبور هستید ماهانه ۷۰ دلار برای سرویس اینترنت ۵G خانگی بپردازید. خوشبختانه، همه کسانی که برای اولین بار ثبت نام می‌کنند، سه ماه خدمات را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

سرویس اینترنت ۵G خانگی ورایزن با جدیدترین روتر وای‌فای ۶ ارائه شده است که حداکثر سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه را به کاربران ارائه خواهد داد. از طرف دیگر، روتر ارائه شده توسط شرکت ورایزن با آمازون الکسا ساخته شده است. فرایند تنظیم اکنون بسیار سریع است زیرا کاربران می‌توانند از گزینه Self Setup with 5G Home Internet استفاده کنند.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! ورایزن یک دستگاه پخش رایگان استریم تی‌وی را به همه مشتریانی که در اینترنت ۵G خانگی ثبت نام کرده‌اند، ارائه می‌دهد، که به آن‌ها امکان دسترسی به مجموعه برنامه‌ها و سرگرمی‌ها، مانند نتفلیکس و آمازون پرایم را می‌دهد. همچنین، مشتریان می‌توانند یوتیوب تی‌وی را به مدت یک ماه، دیزنی پلاس را به مدت یک سال و بازی کردن در Google Stadia را به مدت سه ماه دریافت کنند که همه کاملاً برای کاربران رایگان است.

علاوه بر دیترویت، سرویس اینترنت خانگی ۵G ورایزن در بخش‌هایی از شیکاگو، ساکرامنتو، لس آنجلس، هوستون و ایندیاناپولیس در دسترس است. دو مورد از این بازارها، ایندیاناپولیس و لس آنجلس، اکنون دارای خدمات ۵G خانگی پیشرفته هستند و تا پایان سال این سرویس به ۱۰ شهر دیگر گسترش خواهد یافت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید