تصویر گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو با طراحی ناامیدکننده لو رفت - تکفارس 
تصویر گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو با طراحی ناامیدکننده لو رفت - تکفارس 

تصویر گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو با طراحی ناامیدکننده لو رفت

فاطمه آهنگریان
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - 16:30
تصویر گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو با طراحی ناامیدکننده لو رفت - تکفارس 

اخیرا شرکت اچ‌تی‌سی تایید کرده است که مراسم بعدی تلفن هوشمند این شرکت برای ۲۷ خرداد ۹۹ (June 16) برنامه‌ریزی شده است، اما انتظار هیجان‌زده شدن را نداشته باشید. هفته‌ها بود که تصور می‌شد این کمپانی با تلفن‌های هوشمند میان‌رده جدید خود یعنی دیزایر ۲۰ پرو یک دستگاه مناسب و درخشان تولید کند. اگر در مورد طراحی لو رفته گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو  که پیش از این دیدیم مطمئن نیستید، اکنون تصویر واقعی از این دستگاه داریم که نماهای جلو و عقب گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو از منبع Evan Blass را نشان می‌دهد.

هیچ چیز غیر عادی و هیجان‌انگیز در مورد گوشی هوشمند میان‌رده بعدی کمپانی اچ‌تی‌سی در این هنگام وجود ندارد. از آنچه تاکنون می‌دانیم این است که اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ مجهز به رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

همچنین می‌دانیم که این تلفن هوشمند از یک دوربین چهارگانه، یک سنسور اثر انگشت مجهز در قاب پشتی و یک صفحه‌نمایش بزرگ که از رزولوشن حداکثر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند، ساخته شده است. این تلفن هوشمند اندروید ۱۰ را به صورت پیش‌فرض ارائه می کند که با کمال تعجب، اولین موبایل با اندروید ۱۰ پیش‌فرض این شرکت تایوانی است! در روزهای آتی چیزهای بیشتری درباره زمان رونمایی و قیمت آن خواهیم شنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید