به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی نوت ۹ ارائه شد - تکفارس 
به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی نوت ۹ ارائه شد - تکفارس 

به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی نوت ۹ ارائه شد

فاطمه آهنگریان
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - 13:00
به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی نوت ۹ ارائه شد - تکفارس 

هنگامی که سیستم‌عامل One UI هنوز موضوع مهمی نبود، گلکسی نوت ۹ اولین نسخه جدید نرم افزار بزرگ سامسونگ را به جهانیان معرفی کرد. نسخه One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در اوایل سال ۲۰۲۰ بازارهای بین‌المللی را انتخاب کرد و حدودا هجده ماه پیش نیز به بازارهای دیگر رسید. شایعه شده است سامسونگ نسخه ۲٫۵ رابط کاربری اختصاصی خود را با سری گلکسی نوت ۲۰ در مردادماه عرضه می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها از قبل بر روی گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس، اس ۲۰ اولترا و گلکسی زد فلیپ نصب شده باشد، در نتیجه آن به سرعت به گلکسی اس اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس، اس ۱۰ ای، نوت ۱۰ پلاس، نوت ۱۰ و حتی اس ۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت راه پیدا کرد.

به طور طبیعی، همه ما انتظار داشتیم که گلکسی اس ۹، اس ۹ پلاس و نوت ۹ به زودی پس از این روال پیروی کنند. خب این به‌روزرسانی با حجم بیش از ۱.۲ گیگابایت برای گلکسی نوت ۹ ارائه شده است. ما در مورد گلکسی نوت ۹ در آلمان شنیده‌ایم که آپدیت One UI 2.1 را دریافت کرده‌اند. به زودی این به‌روزرسانی باید به دیگر بازارها برسد.

به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی نوت ۹ ارائه شد - تکفارس 

بیش از ۱٫۲ گیگابایت از دستاوردهای قابل توجه تجربه کاربری قطعاً آن را به عنوان یک به‌روزرسانی اصلی معرفی می‌کند

 

چیزهای جالبی در این به‌روزرسانی وجود دارد. دو ویژگی تحت عنوان Quick Share و Music Share از جمله این‌ها هستند. اولی در اصل به شما امکان می‌دهد تا به سرعت، فایل‌ها را با چند نفر در این نزدیکی به اشتراک بگذارید. در حالی که دومی اتصال Bluetooth شما به هم پیوسته تلفن را گسترش می‌دهد تا نیازی به قطع اتصال شخص دیگری برای پخش موسیقی خود در بلندگو یا استریو ماشین نباشد.

به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی نوت ۹ ارائه شد - تکفارس 

به اشتراک‌گذاری سریع فایل‌ها و به اشتراک‌گذاری موسیقی در گلکسی اس ۱۰ (سمت چپ) و نوت ۱۰ (سمت راست)

 

سپس Single Take را در دوربین دارید، یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار مناسب (و پیچیده) که امکان ضبط چندین عکس و فیلم همزمان را نیز فراهم می‌کند، بهترین آن‌ها به طور خودکار انتخاب می‌شوند. بنابراین برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان خود با برخی از آن‌ها نیازی به انگشت خود ندارید. در مورد عکاسی حرفه‌ای و فیلمبرداری، به‌روزرسانی One UI 2.1 مجموعه‌ای از ابزارها را به گلکسی نوت ۹ اضافه می‌کند که شامل کنترل دستی بر روی سرعت شاتر، سطح قرار گرفتن در معرض و تنظیمات ISO برای کمک به فیلم‌سازان مشتاق است که بی‌دردسر کار خود را اصلاح کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.