گوشی وان‌پلاس Z احتمالا وان‌پلاس Nord نامیده خواهد شد - تکفارس 
گوشی وان‌پلاس Z احتمالا وان‌پلاس Nord نامیده خواهد شد - تکفارس 

گوشی وان‌پلاس Z احتمالا وان‌پلاس Nord نامیده خواهد شد

فاطمه آهنگریان
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - 14:00
گوشی وان‌پلاس Z احتمالا وان‌پلاس Nord نامیده خواهد شد - تکفارس 

وان‌پلاس با عرضه سری اخیر وان‌پلاس ۸ متهم شد که گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه خود را رها خواهد کرد و اگرچه ممکن است به نظر واقعی برسد، این شرکت در حال کار بر روی تلفن هوشمند ارزان‌تری است که بنا بر گزارش‌ها در ۲۱ خردادماه (۱۰ ژوئیه) آغاز به کار خواهد کرد.

وان‌پلاس Nord اتصال ۵G کمتری را ارائه خواهد داد

قبل از اینکه یک سری افشاگری‌هایی از وان‌پلاس زد منتشر شود، انتظار می‌رفت این گوشی وان‌پلاس ۸ لایت باشد. اما همانطور که معلوم است، ممکن است نام وان‌پلاس زد فقط یک نام داخلی بوده باشد. وان‌پلاس در اواخر ماه مارس یک برنامه علامت تجاری را برای نام وان‌پلاس Nord ارائه داد. این محصول طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله هدفون و تبلت‌ها و از همه مهم‌تر تلفن‌های هوشمند را در بر می‌گیرد.

خود این شرکت هنوز وجود وان‌پلاس Z یا وان‌پلاس Nord را تأیید نکرده است، چه رسد به نام رسمی آن، اما به نظر می‌رسد که مکس جی (Max J)، افشاگر معروف، در گفتگوی عمومی توییتر از گوشی دوم حمایت کند. او حتی تا آنجا پیش رفت که گفت که علی رغم اینکه قبلاً چندین مشخصات کلیدی را اعلام کرده بود، اما از وان‌پلاس Z چیزی نمی‌دانستم. این باعث می‌شود که گوشی هوشمند میان‌رده آینده در حقیقت با عنوان وان‌پلاس Nord عرضه ‌شود.

انتظار می‌رود وان‌پلاس Nord با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ ارائه شده و قابلیت پشتیبانی شبکه اتصال ۵G را به صورت استاندارد ارائه دهد. این گوشی یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی مسطح که از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند، خواهد داشت. همچنین وان‌پلاس Nord در کنار دوربین سه‌گانه در پشت پنل، از باتری مناسب ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی نیز به صورت پیش‌فرض برخوردار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید