چگونه ویژگی جدید اعلانیه‌های درون برنامه را در اپل موزیک فعال کنیم؟ - تکفارس 
چگونه ویژگی جدید اعلانیه‌های درون برنامه را در اپل موزیک فعال کنیم؟ - تکفارس 

چگونه ویژگی جدید اعلانیه‌های درون برنامه را در اپل موزیک فعال کنیم؟

چگونه ویژگی جدید اعلانیه‌های درون برنامه را در اپل موزیک فعال کنیم؟ - تکفارس 

بیش از هر زمان دیگری، افرادی که شغل‌شان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، برای سرگرمی به گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند خود متکی هستند. دو برنامه برتر پخش موسیقی در سراسر جهان اسپاتیفای و اپل موزیک هستند. در آخرین آمار، اپل از نظر تعداد مشترکین در ایالات متحده، نسبت به اسپاتیفای دارای یک پیروزی جزئی است و در سهم بازار جهانی اپل از پیروزی ۲ بر ۱ برخوردار است (فقط مشترکین عضو شده).

طبق گفته وب‌سایت ۹to5Mac، اپل در آپدیت جدید اپل موزیک، نوتیفیکیشن جدیدی را در داخل اپلیکیشن اپل موزیک تعبیه کرده است. از تصویری که این داستان به همراه دارد به نظر می‌رسد که وقتی هنرمندی که دوست دارید موسیقی و فیلم جدیدی را منتشر می‌کند، در نوار پایین کتابخانه ظاهر می‌شود. برای فعال کردن این ویژگی، اپل موزیک را باز کرده و بر روی «برای شما» در نوار ابزار پایین ضربه بزنید. در سمت راست بالای نمایشگر، آواتار خود را پیدا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا به منوی Account بروید. روی نوتیفیکیشن‌ها کلیک کنید و دو گزینه را خواهید دید: موسیقی جدید و نمایش در کتابخانه. برای دریافت نوتیفیکیشن‌های داخل برنامه درباره آثار‌های جدید هنرمندانی که دوست دارید، هر دو را تغییر دهید.

اپل موزیک بخشی از واحد خدمات عظیم اپل است که سالانه ۵۰ میلیارد دلار درآمد دارد

اپل در حالی این ویژگی را ارائه داده است که در حال حاضر آثار جدید هنرمند محبوب شما برجسته می‌شوند، اما این نخستین بار است که از طریق نوتیفیکشن درون برنامه‌ای به شما اطلاع داده می‌شود. البته غالباً بین انتشار مطالب جدید و دریافت نوتیفیکیشن‌ها کمی تأخیر وجود دارد که ما امیدوار هستیم با این به‌روزرسانی، اپل این اطلاعات را به موقع‌ ارائه دهد.

چگونه ویژگی جدید اعلانیه‌های درون برنامه را در اپل موزیک فعال کنیم؟ - تکفارس 

اگر هنرمندی که در اپل موزیک دنبال می‌کنید، چیز جدیدی منتشر کند، این اپلیکیشن شما را مطلع خواهد ساخت.

موفقیت اپل موزیک مربوط به سیاست این شرکت در سرمایه‌گذاری است. مطمئناً، این شرکت می‌تواند یک کمپانی بزرگ مانند دیزنی را با قیمت ۱۷۰ میلیارد دلار بخرد، اما اپل هیچوقت چنین کارهایی را انجام نمی‌دهد. غول فناوری به جای معاملات عظیم، معمولاً به شرکت‌های کوچک توجه نشان می‌دهد. این شرکت‌ها معمولاً محصولی دارند که اپل مایل است طی یک یا دو سال آینده در آیفون یا دستگاه دیگری از آن استفاده کند. نمونه خوب آن خرید شرکت بیومتریک AuthenTec با قیمت ۳۵۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ میلادی است. یک سال بعد، آیفون ۵s با حسگر اثر انگشت Touch ID معرفی شد.

بیشترین هزینه‌ای که اپل تاکنون کرده است، ۳ میلیارد دلار برای خرید Beats Audio در ماه مه ۲۰۱۴ بود. اپل از آنجا که یک خط تولید از هدفون Beats را دارد، از این معامله سود زیادی برد. اما دلیل واقعی خرید Beats برای سرویس پخش آن در Beats Audio بود که اپل می‌خواست به اپل موزیک تبدیل شود. در زمان اعلام خرید، Beats Audio تنها ۱۱۱،۰۰۰ مشتری ویژه داشت که بسیاری از تحلیلگران را به این نتیجه رساند که اپل مبلغ زیادی را برای کل شرکت پرداخت می‌کند. اما با توجه به تخمینی که اخیرا زده شده است، اپل موزیک سالانه بیش از ۶.۵ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند. این بخشی از واحد خدمات در حال رشد اپل است که اکنون با نرخ سالانه ۵۰ میلیارد دلار در حال اجرا است.

در حالی که سود اپل موزیک در حال افزایش است، اکثر تحلیلگران بر این باورند که هنوز به سود نهایی خود نرسیده است. اپل یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد که پس از آن ۹،۹۹ دلار در ماه برای اشتراک (۹۹ دلار برای یک سال) می‌شود. دانش‌‌آموزانی که دارای آدرس ایمیل معتبر مدرسه هستند در هر ماه ۴.۹۹ دلار پرداخت می‌کنند، در حالیکه یک برنامه خانوادگی ماهانه ۱۴.۹۹ دلار است که خانواده‌ای تا شش نفر را پوشش می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید