کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟ - تکفارس 
کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟ - تکفارس 

کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟

کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟ - تکفارس 

در تاریخ ۵ اردیبهشت‌ ماه (۲۴ آوریل) سال جاری، اپل گوشی جمع‌و‌جور خود را که آیفون SE 2020 نام داشت، عرضه کرد. با اینکه طراحی آن کمی قدیمی به نظر می‌رسید اما از یک پردازنده بسیار قدرتمند و یک دوربین عالی بهره برده است. علی‌رغم نقاط ضعف این گوشی هوشمند، به نظر می‌رسد اپل از فروش این محصول فروش خوبی کسب کرده است.

اگر شما هم به دنبال ارتقا به گوشی آیفون SE 2020 هستید، ممکن است در انتخاب رنگ آن کمی مردد باشید؛ آیفون SE 2020 در سه رنگ‌بندی سفید، مشکی، و قرمز ارائه شده است و  امیدواریم اطلاعات موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند که تصمیم بگیرید کدام یک از رنگ‌های این گوشی را خریداری کنید.

آیفون SE 2020 در رنگ مشکی

کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟ - تکفارس 

رنگ مشکی رنگی محافظه‌کارتر، پیشرفته‌تر و پر از رمز و راز است. با نمای براق و قاب مات، لوکس به نظر می‌رسد و برای بیشتر موارد این رنگ گزینه خوبی می‌تواند باشد. نکته منفی این است که اثر انگشت و لکه‌های روی شیشه مشکی آیفون SE 2020 کاملاً قابل مشاهده است، بنابراین اگر قصد دارید گوشی را بدون قاب استفاده کنید، این نکته را در نظر داشته باشید. ولی اگر خواستار مورد محافظه‌کار و براق هستید، ممکن است رنگ مشکی مناسب شما باشد.

آیفون SE 2020 در رنگ سفید

کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟ - تکفارس 

رنگ سفید هیچ‌وقت شما را به اشتباه نمی‌اندازد. این رنگ به نظر می‌رسد در عین زیبایی، بسیار ساده و مینیمالیستی نیز باشد. آیفون SE 2020 با رنگ سفید از براقیت خاصی برخوردار است اما سفید به اندازه رنگ‌های مشکی و قرمز لکه‌ها و اثر انگشت را نشان نمی‌دهد. رنگ سفید می‌تواند توسط یک قاب مات نقره‌ای تکمیل ‌شود. شایان ذکر است که صفحه جلوی آیفون SE 2020 سفیدرنگ، سفید نیست، همانطور که انتظار می‌رود، در مورد نسخه قرمز هم همینطور است (یعنی پنل جلویی گوشی قرمز رنگ نیست). یکی دیگر از خوبی‌های رنگ سفید این است که در یک اتاق کم‌نور از بین سه رنگ قابل مشاهده‌ترین است. این رنگ با یک قاب شفاف یا بدون قاب حتی عالی به نظر می‌رسد.

آیفون SE 2020 در رنگ قرمز

کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟ - تکفارس 

اپل محصولات زیبای قرمزرنگ را برای برخی از محصولات خود ارائه می‌دهد و این مورد نیز از این قاعده مستثنا نیست. رنگ قرمز باعث می‌شود که آیفون SE 2020 از یک حالت برجستگی خاصی برخوردار باشد و یک حالت جسورانه به شما بخشد. علاوه بر این، با خرید هر محصول قرمزرنگ مستقیماً به یک خیریه کمک کرده‌اید چون درآمد آن محصولات صرف این اماکن می‌شود. در حال حاضر کمک‌های مالی به صندوق امداد ویروس کرونا منتقل می‌شود. انتهای پنل قرمز براق است، که با یک بدنه مات قرمز‌رنگ احاطه شده است. در کل، گزینه رنگ قرمز برای گوشی آیفون SE 2020 بیشتر مانند مد و ترندی که در جامعه حضور دارد، است. درگاه شارژ به رنگ نقره‌ای است تا با لوگوی اپل در قسمت پشتی وجود دارد مطابقت داشته باشد. لکه‌ها و اثر انگشت در مقایسه با رنگ مشکی کمتر دیده می‌شود، اما باز هم رنگ سفید این گوشی در مخفی کردن لکه‌ها بهتر است.

فروش رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز آیفون SE 2020

هنگام خرید خود ممکن است بخواهید به فروش مجدد آیفون SE خود (۲۰۲۰) فکر کنید. در این صورت، به خاطر داشته باشید که به طور کلی تلفن‌های با رنگ مشکی برای فروش مجدد کمی ارزان‌تر هستند، زیرا تعداد زیادی گوشی با این رنگ در بازار وجود دارد. مسلما رنگ‌های منحصر‌به‌فردی مانند رنگ قرمز، قیمت فروش کمی بالاتری داشته باشند. با این حال، ارزش فروش بیشتر به وضعیت عمومی آیفون شما بستگی دارد تا رنگ آن.

کدام رنگ آیفون SE 2020 را بخریم؟ - تکفارس 

نکته پایانی: بهترین رنگ آیفون SE 2020 برای شما کدام است؟

اگر تمایل به محافظه‌کار بودن دارید، به دنبال رنگ مشکی باشید. اگر ترجیح می‌دهید با آیفون SE 2020 ساده و تمیز تحت تأثیر قرار بگیرید، به دنبال رنگ سفید باشید. اگر فردی جسور هستید، رنگ قرمز ممکن است برای شما مناسب باشد. البته، شما می‌توانید هر رنگی را که فکر می‌نید مناسب شماست، انتخاب کنید. مهم‌ترین چیز این است که کدام رنگ شما را خوشحال می‌کند.

توجه داشته باشید که هر سه گزینه رنگی این گوشی، حاشیه‌های مشکی در قسمت جلویی دارند. علاوه بر این، هر سه گزینه رنگ دارای حالت براق بر روی پنل پشتی شیشه‌ای و حالت مات بر روی قاب‌ آلومینیومی هستند که باعث می‌شود کاربر تسلط بهتری روی گوشی داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید