در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ هم رونمایی خواهد شد - تکفارس 
در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ هم رونمایی خواهد شد - تکفارس 

در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ هم رونمایی خواهد شد

فاطمه آهنگریان
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - 23:00
در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ هم رونمایی خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ در اوایل سال جاری مجموعاً سه نوع اصلی گلکسی S20 از جمله مدل ۶.۹ اینچی اولترا را منتشر کرد، سپس بعد از نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس مدل سال ۲۰۱۹، مدل نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس در چند ماه بعد عرضه شد.

ولی از دیدن گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ ناامید نشوید؛ افشاگر و تحلیلگر مشهور زنجیره تأمین به صراحت ادعا کرده است که هیچ‌گونه تغییری در ماه گذشته در خط تولید این شرکت نبوده است، اما اکنون بنظر می‌رسد در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم تولید خواهد شد چون شاهد دریافت گواهی بلوتوث به نام این دستگاه (SM-N986U) هستیم.

این یک اتفاق بسیار غیرمعمول است، زیرا این نوع لیست‌های نظارتی به ندرت شامل برند رسمی یک گوشی می‌شوند، بنابراین اگرچه بعید به نظر می‌رسد، ممکن است اطلاعات کاملاً دقیق نباشد. حداقل می‌توانیم دوباره امیدوار باشیم که شاهد اتفاق بزرگ بعدی سامسونگ در سه نوع مختلف خواهیم بود، از جمله مدل نهایی فوق‌العاده که احتمالاً اندازه نمایشگر و مشخصات سری کوچک خود را به طور افراطی زیاد کند.

آیا این شماره مدل به نظر آشنا نیست؟

امکان دارد تعجب کنید که آیا قبلاً در مورد آن چه چیزی دیده‌اید یا شنیده‌اید، پس نیاز دارید به بنچمارک ماه آوریل مراجعه کنید. در آن مرحله، نامگذاری SM-N986U با یک نسخه گلکسی نوت ۲۰ ۵G همراه بود، اما با کمال تعجب، گیک‌بنچ نمونه اولیه در دست انتشار را فقط با ۸ گیگابایت رم به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ ذکر کرد.

در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ هم رونمایی خواهد شد - تکفارس 

با توجه به اینکه مدل‌های اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا ۵G مشترکاً دارای یک حافظه ۱۲ گیگابایتی هستند، بسیار بعید به نظر می‌رسد که نوت ۲۰ ۵G بتواند با ۸ گیگابایت رم متوسط ​​بتواند به خوبی عرضه شود، به خصوص در آمریکا.

اگر از انتشار آن هیجان‌زده نیستید، موارد دیگری وجود دارد که باید منتظر بمانید. ظاهرا تمامی مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ با حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه رم ارائه خواهند شد.

در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ هم رونمایی خواهد شد - تکفارس 

به غیر از راس یانگ (Ross Young)، وب‌سایت Bluetooth Special Interest نیز گفت که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا را ارائه نخواهد کرد، اما با نگاهی به این گزارش به نظر می‌رسد که هر دو آن‌ها می‌توانند اشتباه باشند. راس یانگ همچنین در ابتدا پیشنهاد کرد که گلکسی نوت ۲۰ دارای اندازه معمولی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی نمی‌کند.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا ممکن است چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

از آنجا که این گوشی که تا اوایل امروز هیچ تصوری از وجود آن در پی نبود، بدیهی است که نتوانیم با اطمینان به این سوال جواب دهیم. اما اگر نوت ۲۰ از نمایشگر ۶.۹ اینچی عظیم استفاده کند، نسخه اولترا قطعاً مرز نمایشگر ۷ اینچی را خواهد شکست که زمانی صرفاً برای تبلت‌ها در نظر گرفته می‌شد.

تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که با چشم باز و گشوده طراحی کامل تمام صفحه با دوربین جلویی پنهان و بدون پانچ یا حفره را ببینیم، آن همان چیزی است که می‌دانیم گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس برایش آماده نیستند.

در نهایت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ هم رونمایی خواهد شد - تکفارس 

رندر گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

باتری بزرگتر از ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به طور طبیعی جایگاهی دیرینه در مدل‌های سامسونگ دارد، یا شاید از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اس ۲۰ اولترا بیشتر باشد، در حالی که مشخصات دوربین احتمالی یک چیز عجیب و درک نکردنی است. صادقانه بگوییم دقیقا نمی‌دانیم که سامسونگ چگونه می‌تواند گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵G را از نوت ۲۰ متمایز کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید