موتورلا ریزر جدید با قابلیت اتصال به شبکه ۵G امسال عرضه خواهند شد - تکفارس 
موتورلا ریزر جدید با قابلیت اتصال به شبکه ۵G امسال عرضه خواهند شد - تکفارس 

موتورلا ریزر جدید با قابلیت اتصال به شبکه ۵G امسال عرضه خواهند شد

فاطمه آهنگریان
۶ خرداد ۱۳۹۹ - 13:00
موتورلا ریزر جدید با قابلیت اتصال به شبکه ۵G امسال عرضه خواهند شد - تکفارس 

براساس وب‌سایت ۹to5Google، نسخه جدید تاشو موتورولا ریزر، در سال جاری عرضه می‌شود و ممکن است دارای اتصال به شبکه ۵G، باتری بزرگ‌تر و دوربین‌های بهبود یافته باشد. این‌ها می‌توانند برخی از انتقادات زیادی که در ماه فوریه راجع به مدل اصلی این گوشی شد، را مخاطب قرار دهند.

براساس خبرگزاری Android Authority، ممکن است این نسخه احتمالی ریزر به‌طور حیرت‌انگیزی توسط هیئت مدیره شرکت لنوو، که متعلق به موتورولا است، فاش شده باشد. تیبالت داوسن (Thibault Dousson)، مدیرکل شاخه آفریقای جنوبی لنوو، در پادکست Reframed Tech اعلام کرد که ریزر جدید احتمالا در شهریورماه (حدود ماه سپتامبر) به بازار عرضه خواهد شد.

تیبالت داوسن در دقیقه ۱۸ در این پادکست گفت:

یک تکرار جدید وجود دارد که از ریزر عرضه خواهد شد. فکر می‌کنم در ماه سپتامبر این محصول عرضه شود، یک ریزر کاملا جدید!

گوشی ریزر جدید شرکت موتورلا ممکن است از پردازنده ۵G اسنپدراگون ۷۶۵ کوالکام بهره ببرد و با توجه به مشخصات ارسال شده توسط توسعه‌دهندگان XDA، احتمالا باتری ۲۸۴۵ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، این باتری از باتری نسل اول گوشی ریزر که ۲۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت بود، بیشتر خواهد بود. براساس شایعات، دوربین این نسخه جدید احتمالا ۴۸ مگاپیکسلی است و این می‌تواند یک پرش قابل‌توجه از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نسخه فعلی باشد، همچنین دوربین داخلی از ۵ مگاپیکسل به ۲۰ مگاپیکسلی تغییر کرده است. همچنین ممکن است این گوشی نسبت به نسخه فعلی، به جای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

علی‌رغم همه این مشخصات خوب، مشخص نیست که آیا موتورلا بتواند تغییری در مکانیسم تاشو این گوشی خود ایجاد کند یا خیر؛ اشکالات این گوشی تاشو شامل صدا دادن لولای آن هنگام باز و بسته کردن، وجود یک سری برآمدگی‌ها روی صفحه است، در نتیجه یک سری بهبودهایی برای آن باید انجام شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید