به‌روزرسانی برنامه اپل iOS به دلایلی مجددا منتشر می‌شود - تکفارس 
به‌روزرسانی برنامه اپل iOS به دلایلی مجددا منتشر می‌شود - تکفارس 

به‌روزرسانی برنامه اپل iOS به دلایلی مجددا منتشر می‌شود

فاطمه آهنگریان
۵ خرداد ۱۳۹۹ - 20:00
به‌روزرسانی برنامه اپل iOS به دلایلی مجددا منتشر می‌شود - تکفارس 

اگر آیفون یا آیپد شما ده ها برنامه دارد که به‌روز‌رسانی‌های غیر منتظره نیاز دارند، نگران نباشید؛ چون شما تنها نیستید. بنا به دلایلی، به نظر می‌رسد شرکت اپل در حال انتشار مجدد به‌روزرسانی‌های برنامه‌های خود است، در نتیجه کاربران مجبورند دوباره آخرین نسخه برخی از برنامه‌ها را نصب کنند.

تعداد به‌روزرسانی‌های غیر منتظره از کمتر از بیست عدد تا نزدیک به ۱۰۰ عدد، با به‌روزرسانی‌های مربوط به آغاز ماه تا تجدید نظر در فروشگاه اپ استور متغیر است. البته تجربه کاربران بسته به تعداد برنامه‌ها و اینکه آخرین بار چه زمانی آن‌ها را به‌روزرسانی کرده‌اند، می‌تواند متفاوت باشد.

دقیقاً دلیل ارائه مجدد این به‌روزرسانی‌ها مشخص نیست، اما، همانطور که وب‌سایت MacRumors خاطرنشان می‌کند، ممکن است ارتباطی با اشکالاتی داشته باشد که به نظر می‌رسد iOS 13.5 را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این رفع اشکال به معنای غیرقابل دسترسی بودن برخی برنامه‌ها است که یک پیام خطا به کاربران با این متن اطلاع می‌دهد:

این برنامه دیگر با شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

برای رفع سریع این مشکل و کار مجدد آن بدون از بین رفتن تنظیمات و داده‌های خود بارگیری برنامه، باید به تنظیمات رفته و سپس به بخش عمومی، حافظه آیفون بروید و سپس آن را دوباره نصب کنید. دلیل این خطا هنوز مشخص نیست، اما این عبارت حاکی از نوعی تأیید اعتبار یا صدور گواهینامه است.

این امکان وجود دارد که استفاده مجدد از به‌روزرسانی‌های برنامه به منظور رفع همین اشکالات باشد، اما این فقط یک تئوری است. مشکل هرچیزی که هست، به نظر نمی‌رسد که عملکردهای برنامه را به هم بریزد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید