ریلمی X50 پرو پلیر به‌طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 
ریلمی X50 پرو پلیر به‌طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

ریلمی X50 پرو پلیر به‌طور رسمی رونمایی شد

فاطمه آهنگریان
۵ خرداد ۱۳۹۹ - 16:00
ریلمی X50 پرو پلیر به‌طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

امروز روز مهمی برای ریلمی به‌حساب می‌آید چون این شرکت قصد دارد امروز چندین محصول جدید برای بازار چین معرفی کند. این شرکت قصد دارد سه گوشی جدید در چین رونمایی کند. کنفرانس آنلاین ریلمی با رونمایی گوشی ایکس ۵۰ پرو پلیر (Realme X50 Pro Player) آغاز شد، موبایلی که از بدنه‌ی مدل X50 Pro استفاده می‌کند، اما برخی بهبودهای سخت‌افزاری به‌خود دیده است.

بسیاری از ویژگی‌های تاثیرگذار پرچمداران اکنون اینجا حضور دارند؛ گوشی جدید ریلمی از تراشه‌ اسنپدارگون ۸۶۵ کوالکام با سرعت کلاک ۲.۸۴ گیگاهرتز بهره می‌گیرد و از شبکه‌ی ۵G پشتیبانی می‌کند. ریلمی X50 پرو پلیر دارای صفحه‌نمایشی سوپر AMOLED با اندازه‌ا‌ی برابر با ۶.۴۴ اینچ است که توانایی نمایش محتوای بصری را با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد و همچنین دارای حافظه‌ی رم LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.0 است. این گوشی دارای قابلیت هایپربوست ۳ است که می‌تواند بیشترین ظرفیت ممکن از حافظه‌ی رم، تراشه و حتی قدرت باتری را برای مصارف گیمینگ اختصاص دهد. با این قابلیت هیچ‌گونه اعلان مزاحمی دریافت نخواهید کرد، به‌علاوه هایپربوست ۳ تمامی اپلیکیشن‌هایی را که در پس‌زمینه اجرا شده‌اند، را می‌بندد. همچنین دسترسی به لوکیشن را غیرفعال خواهد کرد.

چی چیس (Qi Chase)، مدیر ارشد بازاریابی ریلمی، اعلام کرد که ظرفیت باتری مدل گوشی پرو پلیر قرار است نسبت ‌به مدل پرو دست نخورده باقی بماند و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کند. بدین ترتیب ریلمی X50 پرو پلیر دارای باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که درصد باتری گوشی را در عرض ۳۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ می‌رساند. همچنین ریلمی می‌گوید گوشی جدیدش پس از تنها سه دقیقه شارژ شدن می‌تواند تا یک ساعت به‌هنگام برقراری تماس دوام بیاورد.

ریلمی X50 پرو پلیر به‌طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

قابلیت هایپربوست ۳ همچنین می‌تواند بدون کوچک‌ترین تأخیر در بین شبکه‌های وای‌فای با ۵G یا LTE جابه‌جا شود؛ درواقع این قابلیت سریع‌ترین اتصال را پیدا می‌کند و به‌شکلی بدون لگ به آن متصل می‌شود. بدین ترتیب گوشی ریلمی X50 پرو پلیر در زمینه تجربه بازی‌های آنلاین بسیار خوب به‌حساب می‌آید. مدیر ارشد بازاریابی ریلمی افزون بر این موارد اعلام کرده است که گوشی X50 پرو پلیر از سیستم خنک‌کننده‌ی ویژه‌ای استفاده می‌کند، یعنی در بین باتری و پنل پشتی گوشی صفحات باریک گرافیتی وجود دارند که می‌تواند به‌هنگام اجرای بازی‌ها، گرما را به‌خوبی دفع کند.

ریلمی X50 پرو پلیر به‌طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

با وجود داشتن قابلیت‌هایی ویژه در حوزه‌ی گیمینگ، قیمت ریلمی X50 Pro پلیر تغییری نکرده است؛ این گوشی از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، درحالی‌که مدل پرو از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌گرفت. همچنین دوربین تله‌فوتو جای خودش را به حسگری ۲ مگاپیکسلی ماکرو داده است. در قسمت جلویی این گوشی، نیز یک شاهد یک پسرفت هستیم، دوربین‌های ۳۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، اکنون به لنز ۱۶ مگاپیکسلی و  دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج تبدیل شده‌اند.

ریلمی قصد دارد گوشی جدید خود را در دو رنگ نقره‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار دهد. در این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی استفاده شده است، اما نسخه‌های مختلف آن با سه رم متفاوت در دسترس قرار می‌گیرند. نسخه اول، ۶ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ گیگابایت، با قیمت ۲۶۹۹ یوآن (معادل ۳۸۰ دلار، ۳۵۰ یورو) در دسترس قرار می‌گیرد، نسخه دوم مجهز به رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی نیز قیمت ۲۹۹۹ یوآن (معادل ۴۲۰ دلار، ۳۸۵ یورو) را یدک می‌کشد و در نهایت نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز به‌هنگام عرضه در بازار ۳۲۹۹ یوآن (معادل ۴۶۰ دلار، ۴۲۵ یورو) قیمت خواهد داشت. پیش‌فروش ریلمی X50 پرو پلیر از ساعات پایانی امروز آغاز می‌شود و تاریخ عرضه‌ گوشی برای ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ (یکم ژوئن ۲۰۲۰) تعیین شده است.

ریلمی X50 پرو پلیر به‌طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

همچنین امروز سالگرد نسخه ریلمی X50 پرو است که یک سال حضور این شرکت را در بازار داخلی جشن می‌گیرند. این گوشی هوشمند برای فروش نیست؛ بلکه به دنبال قرعه‌کشی و فعالیت‌های دیگر، که در صفحه رسمی ویبو منتشر شده است، به کاربران ویژه اعطا می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید