هدفون WH-1000XM4 سونی احتمالا قابلیت اتصال به بیشتر از یک دستگاه را خواهد داشت - تکفارس 
هدفون WH-1000XM4 سونی احتمالا قابلیت اتصال به بیشتر از یک دستگاه را خواهد داشت - تکفارس 

هدفون WH-1000XM4 سونی احتمالا قابلیت اتصال به بیشتر از یک دستگاه را خواهد داشت

ساسان نظری
۴ خرداد ۱۳۹۹ - 21:30
هدفون WH-1000XM4 سونی احتمالا قابلیت اتصال به بیشتر از یک دستگاه را خواهد داشت - تکفارس 

کات جدیدی از نسخه جایگزین مدل WH-1000XM3 که یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم  حال حاضر دنیا است به نام WH-1000XM4 سونی منتشر شده است که به ما نشان می‌دهد انتظار چه چیز‌هایی را باید داشته باشیم.

این جزئیات از کاربری در توییتر با نام‌کاربری Justplayinghard به دست آمد است. وی اطلاعات به‌دست آمده از موشکافی برنامه اتصالی هدفون سونی را منتشر کرده است که در بین کد‌های این برنامه، نکاتی از قبیل قابلیت اتصال هم‌زمان این هدفون به دو دستگاه مجزا پیدا شده است که در نسخه قبل از آن وجود نداشت. در مدل حال حاضر، اگر تمایل به تغییر دستگاه جفت‌شونده داشته باشید، ابتدا باید هدفون‌ را از دستگاه قبلی دیس‌کانکت کرده و دوباره به دستگاه جدید متصل کنید.

مدل ام۴ ممکن است قابلیت جدیدی به نام Smart Talking داشته باشد. این قابلیت اجازه‌ شناسایی صدای محیطی و تنظیم صدای داخلی را به کاربران می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بدون درآوردن هدفون از روی سرشان، صدا‌ی محیط اطرافشان را کامل بشنوند. مدل حال حاضر هم قابلیتی مشابه با نام مود صدای محیطی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد صدا محیط اطرافشان را بشنوند.

عکس‌هایی هم در گذشته به دست کاربران رسیده بود که نشان می‌داد این هدفون کاملا مشابه مدل ام۳ خواهد بود.

اخبار هدفون جدید سونی ماه مارس (اسفند ۱۳۹۸) برای اولین بار طی تشکیل پرونده‌ای در آژانس نظارتی برزیلی به نام آناتل فاش شد. اطلاعات فاش شده حاوی عکس‌هایی از ام۴ بود که کمی ضخیم‌تر از مدل ام۳ به نظر می‌رسد. طی این درز اطلاعاتی، جزئیاتی در مورد باتری جدید هم منتشر شده است که گفته می‌شود با هر بار شارژ تا ۴۰ ساعت، ۴ ساعت بیشتر از باتری نسخه حال حاضر، می‌تواند کار کند.

این اطلاعات حاوی تاریخ عرضه این محصول نبوده و سونی نیز تا الان در مورد زمان عرضه این محصول هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است. از آن‌جایی که این هدفون در سال ۲۰۱۹ در کمیسیون فدرال ارتباطات مجوز گرفته است، تاریخ عرضه این محصول بسیار نزدیک خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید