نمایشگاه خودرو نیویورک امسال برگزار نخواهد شد - تکفارس 
نمایشگاه خودرو نیویورک امسال برگزار نخواهد شد - تکفارس 

نمایشگاه خودرو نیویورک امسال برگزار نخواهد شد

مجید مهرعلی
۳ خرداد ۱۳۹۹ - 09:30
نمایشگاه خودرو نیویورک امسال برگزار نخواهد شد - تکفارس 

نمایشگاه خودرو نیویورک که هرسال در ماه آوریل برگزار می‌گردید امسال به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا تا ماه اوت به تاخیر افتاد بود. حال انجمن فروشندگان بزرگ اتومبیل نیویورک که مسئول برگزاری این نمایشگاه هستند اعلام کرده‌اند که برگزاری نمایشگاه امسال در تاریخ جدید نیز امکان‌پذیر نیست و این رویداد این دوره برگزار نخواهد شد.

انجمن فوق روز گذشته در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که:

از امروز به بعد مرکز همایش‌های جیکوب کی جاویت (Jacon K. Javit Convention Center) پذیرای هیچ‌گونه نمایشگاه تجاری نخواهد بود و به یک بیمارستان موقت برای بیماران کوید ۱۹ تغییر کاربری خواهد داد. هرچند در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی در این ساختمان حضور ندارد اما این مجموعه حالت فعال بیمارستانی خود را حفظ کرده و برای اتفاقات نامعلوم آینده به حالت آماده باش باقی خواهد ماند.

نمایشگاه بعدی خودرو نیویورک برای دوم تا یازدهم آوریل سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است و نشست خبری این نمایشگاه نیز در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۱ شروع خواهد شد. نمایشگاه کنسل شده امسال قرار بود در تاریخ معوق ۲۶ اوت برگزار گردد.

انجمن در ادامه این‌طور افزود که:

ما به دشواری‌های برنامه‌ریزی سازندگان خودرو و همکاران نمایشگاهی آنها برای برگزاری یک رویداد به این وسعت آگاهی داریم و به خاطر وضعیت نامعلومی که ویروس به وجود آورده است احساس کردیم که برگزاری نمایشگاه ۲۰۲۰ عاقلانه نیست و در عوض ما خود را برای یک نمایشگاه باشکوه‌تر در سال ۲۰۲۱ آماده خواهیم کرد.

فراگیری کوید ۱۹ در ماه فوریه دیگر رویدادهای بزرگ خودرو مانند نمایشگاه خودرو جنوا (Geneva Motor Show)، نمایشگاه خودرو دیترویت (Detroit Auto Show) و جشنواره هفته خودروی مانتری (Monterey Car week) را کنسل کرده است. نمایشگاه بعدی بزرگ خودرو امریکا برای ماه نوامبر در لوس‌ آنجلس زمان‌بندی، شده است هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق روی خواهد داد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید