توییتر در حال بررسی یک قابلیت جدید است - تکفارس 
توییتر در حال بررسی یک قابلیت جدید است - تکفارس 

توییتر در حال بررسی یک قابلیت جدید است

مجید مهرعلی
۲ خرداد ۱۳۹۹ - 19:30
توییتر در حال بررسی یک قابلیت جدید است - تکفارس 

کنترل گپ‌های عمومی در توییتر گاهی اوقات از دست خارج می‌گردد زیرا هرکسی می‌تواند در آن نظر بگذارد. این ویژگی مسلما دارای خوبی‌هایی است اما در بعضی موقعیت‌ها مشکلاتی به‌ وجود آمده است که این شبکه اجتماعی را بر آن داشته که برای گپ‌ها تنظیمات جدیدی را اضافه کند.

توییتر به‌تازگی اعلام کرده که در حال بررسی یک گزینه جدید برای پنجره‌ای است که یک توییت در آن نوشته می‌شود. هم‌اکنون تعداد محدودی از کاربران به این گزینه جدید دسترسی دارند. این ویژگی به کاربران این اجازه را می‌دهد که تعیین کنند چه کسی بتواند برای یک توییت پاسخی بفرستد.

این قابلیت دارای سه گزینه است. اولین گزینه، تمام افراد (Everybody) است که گزینه پیش‌فرض است و هرکسی می‌تواند نظر بگذارد. گزینه بعدی، دنبال‌کننده‌ها (People you fallow) است و همان‌طور که مشخص است فقط دنبال‌ کننده‌های شما قادر به گذاشتن نظر هستند و گزینه آخر، افراد ذکرشده (People you mention) است که به این معنی است که شما مشخص می‌کنید کدام کاربر بتواند نظر بگذارد.

تفاوت کلیدی بین این ویژگی با قابلیت گپ از طریق پیام مستقیم (Direct Message) این است که دیگر کاربران هنوز می‌توانند توییت شما را ببینند و آن را لایک و یا ریتوییت (چه با نظر و چه بدون نظر) کنند.

توییتر در تلاش است تا این ویژگی را بهبود ببخشد تا به کاربران «قدرت کنترل بیشتری روی گپ‌ها بدهد تا فرصت‌های بیشتری برای سبک‌سنگین کردن یک توییت پیش از قرار دادن آن در منظر عموم داشته باشند».

همان‌طور که پیش تر اشاره شد این قابلیت فعلا برای تعداد محدودی از کاربران اندروید، iOS و وب‌سایت رسمی توییتر قابل دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.