نسخه مک‌لارن وان‌پلاس ۸T احتمالا معرفی نخواهد شد - تکفارس 
نسخه مک‌لارن وان‌پلاس ۸T احتمالا معرفی نخواهد شد - تکفارس 

نسخه مک‌لارن وان‌پلاس ۸T احتمالا معرفی نخواهد شد

فاطمه آهنگریان
۲ خرداد ۱۳۹۹ - 09:00
نسخه مک‌لارن وان‌پلاس ۸T احتمالا معرفی نخواهد شد - تکفارس 

به‌ نظر می‌رسد امسال شرکت وان‌پلاس و مک‌لارن برای رونمایی از یک نسخه ویژه گوشی هوشمند، همکاری نمی‌کنند. طبق گزارشی که از یک کاربر سایت ردیت منتشر شده است، این سازنده اتومبیل بریتانیایی، شرکت وان‌پلاس را به عنوان شریکی برای فصل ۲۰۲۰ فرمول ۱ خود معرفی نکرده است. این شرکت‌ها در همکاری دو ساله خود، گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۶T نسخه مک‌لارن و وان‌پلاس ۷T نسخه مک‌لارن را عرضه کرده‌اند. از آنجا که کمپانی وان‌پلاس اخیرا از این همکاری بیرون آمده است، فقط می‌توان فرض کرد که دیگر نسخه مک‌لارن وان‌پلاس ۸T وجود نخواهد داشت.

طرح‌های مک‌لارن ویژگی‌های اصلی مشابه دستگاه‌های استاندارد را دارا هستند. چیزی که باعث می‌شود آن‌ها از هم متمایز شوند، طراحی پنل پشتی آن‌هاست که از رنگ امضای مک‌لارن، رنگ پاپایا نارنجی و همچنین موادی که این شرکت در اتومبیل‌های خود استفاده می‌کند، بهره می‌برد. به غیر از این‌ها، این نسخه‌ها همچنین دارای رم بیشتر و نرم‌افزار اصلاح‌شده نیز هستند. در اوایل سال جاری، از یک نمونه اولیه به نام وان‌پلاس کانسپت وان نیز رونمایی شد. این دستگاه از دوربین نامرئی برخوردار است، این ویژگی در صنعت ماشین‌سازی مک‌لارن در قسمت سقف ماشین‌ها استفاده می‌شود. این موارد مذکور مربوط به تاریخچه این دو شرکت است.

ممکن است شرکت‌های وان‌پلاس و مک‌لارن سال آینده همکاری خود را مجددا از سر بگیرند

دلیل پایان یافتن این همکاری شاید دشوار به نظر بیاید، اما اکنون وان‌پلاس یک نام شناخته‌شده است و برای جلب کاربران بیشتر، نیازی به تولید نسخه‌های ویژه نخواهد بود. یا ممکن است دلیل این موضوع با قیمت مرتبط باشد.

نسخه‌های مک‌لارن نسبت به نسخه‌های استاندارد، قیمت بیشتری دارند و با توجه به اینکه گوشی وان‌پلاس ۸ در حال حاضر گران‌ترین گوشی هوشمند این شرکت است، نسخه ویژه آن بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اکنون، وان‌پلاس به عنوان یک برند مقرون‌به‌صرفه شروع به کار کرده است و آخرین پرچمدار آن نیز در حال حاضر باعث حیرت کاربران شده است. این شرکت احتمالا قصد ندارد گوشی گران‌قیمتی را معرفی کند، به‌ویژه در حال حاضر که شیوع گسترده ویروس کرونا باعث رکود اقتصادی یک اقتصاد بزرگ شده است.

از طرف دیگر، افرادی که تلفن‌های نسخه ویژه را خریداری می‌کنند، معمولا به قیمت آن اهمیتی نمی‌دهند. بنابراین، دلیل واقعی این قطع همکاری را فقط خود این دو شرکت می‌توانند فاش کنند؛ اما شاید وان‌پلاس و مک‌لارن دوباره در سال آینده برای همکاری بخواهند به عنوان یک تیم باهم همکاری کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید