مشخصات آنر پلی ۴ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات آنر پلی ۴ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات آنر پلی ۴ پرو فاش شد

فاطمه آهنگریان
۱ خرداد ۱۳۹۹ - 17:33
مشخصات آنر پلی ۴ پرو فاش شد - تکفارس 

در ماه گذشته، آنر در یک رویداد غیرمنتظره از دو گوشی آنر پلی ۴T و آنر پلی ۴T پرو رونمایی کرد. این دستگاه‌ها دارای قیمت پایینی هستند و هم‌اکنون فقط در کشور چین در دسترس هستند.
به‌تازگی اخباری در ویبو و JD.com منتشر شده است، به یک دستگاه سومی از خانواده آنر اشاره دارد. این گوشی آنر پلی ۴ پرو نام دارد. این گوشی از تراشه کایرین با شارژ سریع ۴۰ واتی و اتصال شبکه ۵G بهره برده است و همچنین دارای صفحه‌نمایش LCD نیز است. آنر برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند از سنسور سونی IMX600y استفاده کرده است.

احتمالا این گوشی از کایرین ۸۲۰ استفاده کرده است؛ زیرا هم از سرعت شارژ سریع و هم از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. آنر ۴ پلی پرو با لوگوی کایرین رگه جالبی در پشت پنل خود دارد، کاری که این برند در گذشته هرگز انجام نداده بود. همچنین این گوشی، از زیبایی خاصی در لایه‌ها و سایه‌های مختلف آبی‌رنگ خود برخوردار است. به‌زودی متوجه خواهیم شد که‌‌ این گوشی هوشمند مناسب بازی خواهد بود یا خیر.

این گوشی دارای چهار دوربین خواهد بود؛ که دو دوربین در پشت گوشی و دو دوربین دیگر در قسمت جلویی قرار خواهد گرفت. دوربین‌های جلویی در حفره‌ای در سمت چپ بالای صفحه‌نمایش قرار خواهند گرفت. چون این گوشی از پنل LCD استفاده کرده است، در نتیجه قابلیت اسکنر اثر انگشت در زیر آن نمی‌تواند قرار بگیرد، بنابراین قرار شد حسگر اثر انگشت در لبه کناری گوشی در کنار دکمه پاور گسترش یابد.

تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند در JD.com همچنین نشان می‌دهند که یک اسپیکر در پایین گوشی در کنار پورت USB-C و درگاه سیم‌کارت وجود خواهد داشت، اما متاسفانه هیچ جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید