سامسونگ از سری گلکسی نوت ۲۰ به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ از سری گلکسی نوت ۲۰ به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ از سری گلکسی نوت ۲۰ به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد کرد

فاطمه آهنگریان
۱ خرداد ۱۳۹۹ - 17:00
سامسونگ از سری گلکسی نوت ۲۰ به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

هم‌اکنون با نزدیک‌تر شدن به رونمایی سری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰، دریافتیم که این رویداد به احتمال زیاد با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرالد نیوز، احتمال برگزاری یک رویداد آنلاین برای رونمایی از سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و همچنین گلکسی فولد ۲ سامسونگ، پیش‌بینی شده است. احتمالا اواسط مرداد ماه (ماه اوت) این رویداد آنلاین انجام خواهد شد. در ماه گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ هیچ‌گونه تاخیری در رونمایی گوشی‌های هوشمند خود نخواهد داشت، زیرا کارمندان این شرکت از خانه کار نمی‌کنند و طبق گزارش‌ها همه چیز طبق برنامه سامسونگ پیش خواهد رفت.

علاوه بر این، براساس منابع کره‌ای، سامسونگ برای اطمینان از موفقیت این رویداد آنلاین، چندین جلسه برگزار می‌کند. این غول فناوری مستقر در کره جنوبی هنوز تاریخ رسمی دقیقی از این رویداد را در اختیار ما قرار نداده است، زیرا این رویداد نیاز به رزرو سالن رویداد ندارد و بنابراین می‌تواند موثرترین تاریخ انتشار را انتخاب کند. سخنگوی کمپانی سامسونگ پیش‌تر نیز اعلام کرده است که این رویداد آنلاین، محتمل‌ترین راه‌حل برای این رونمایی خواهد بود، اما طبق گزارش‌ها، این شرکت برنامه‌های مختلف دیگری را نیز در نظر دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید