آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 
آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد

فاطمه آهنگریان
۱ خرداد ۱۳۹۹ - 12:02
آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

قرار است برند آنر از چندین محصول جدید رونمایی کند، که از آن جمله می‌توان به لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۰، تبلت جدید، تلویزیون ویژن X1 اشاره کرد و اکنون نیز قصد دارد چندین مورد دیگر که به‌عنوان وسایل درون خانه و بیرون خانه کاربرد دارد، رونمایی کند.

شرکت آنر از روتر ۳ که روش مقرون‌به‌صرفه‌ای برای به‌روزرسانی شبکه اتصال به وای‌فای ۶ است، رونمایی کرد. هزینه آن ۲۲۰ یوان (۳۱ دلار، ۲۸ یورو) است که شرکت آنر قصد دارد آن را در اواسط تیرماه (در ماه جولای ۲۰۲۰) به‌طور جهانی رونمایی کند. این دستگاه دارای چهار آنتن خارجی (در صورت نیاز به جابه‌جایی، روتر می‌تواند به خوبی جابه‌جا شود) و همچنین چهار گیگابیت درگاه اترنت است (یکی از آن‌ها می‌تواند اتصال WAN را بپذیرد).

این روتر می‌تواند در مجموع ۳ هزار مگابیت در ثانیه سرعت انتقال در باندهای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز داشته باشد. این محصول برای خانه هوشمند ساخته شده است که می‌توان عملکرد روتر را از طریق برنامه HiLink مدیریت کنید. این دستگاه از یک پردازنده دو هسته‌ای گیگاهوم (۱.۲ گیگاهرتز) با حافظه رم ۱۲۸ مگابایت و ذخیره‌سازی فلش ۱۲۸ مگابایتی بهره می‌برد.

آنر مجیک ایربادز به صدای فعال نویز مجهز شده است که این قابلیت بسیار عالی است، اما ۱۰۰ دلار قیمت دارند. ایربادز آنر X1 TWS گزینه جایگزین بیشتری را ارائه می‌دهد که ممکن است این ایربادز به ANC مجهز نباشد، اما با قیمتی حدود ۱۷۰ یوان (۲۴ دلار، ۲۲ یورو) به فروش می‌رسند. این ایربادزها همچنین از باتری بسیار قدرتمندی بهره برده‌اند که تا ۲۴ ساعت ماندگاری خواهند داشت.

آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

آنر همچنین از نسخه هنری مجیک‌واچ ۲ رونمایی کرده است که شاهد رگه‌های رنگی در بند آن و یک تصویر‌ زمینه برای مطابقت با صفحه این ساعت هستیم. لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو نیز از این طراحی جذاب بهره برده است.

تبلت آنر V6 (که با نام مستعار ویوو پد ۶ نیز به کار می‌رود) قرار است در اواسط خردادماه (ماه ژوئن) در بازارهای جهانی عرضه شود. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است، اما قیمت‌گذاری برای کشور چین از ۱۷ خرداد تا ۲۴ خردادماه (۶ تا ۱۳ ماه ژوئن) اعلام خواهد شد. لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو نیز قرار است از اواسط شهریور ماه (در ماه سپتامبر) در کشور روسیه عرضه شود. آنر لوازم خانگی دیگری را نیز برای منزل فراهم کرده است که از آن جمله می‌توان به جاروبرقی و مسواک، کتری‌های هوشمند و … اشاره کرد.

آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید