HMD گلوبال مدیر بازاریابی وان پلاس را استخدام کرد - تکفارس 
HMD گلوبال مدیر بازاریابی وان پلاس را استخدام کرد - تکفارس 

HMD گلوبال مدیر بازاریابی وان پلاس را استخدام کرد

افشین نوری
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 10:30
HMD گلوبال مدیر بازاریابی وان پلاس را استخدام کرد - تکفارس 

فروش گوشی‌های نوکیا در ماه‌های اخیر به‌شدت کاهش یافته است و با اینکه HMD این اتفاق را ناشی از تصمیم‌های استراتژیک نادرست در بازار می‌داند، این شرکت حالا فرد جدیدی را برای کمک به رشد فروش‌ دستگاه‌هایش استخدام کرده است.

HMD یک مدیر بازاریابی جدید استخدام کرده است

آدام فرگوسن (Adam Ferguson)، مدیر سابق بازاریابی وان پلاس در اروپا امروز اعلام کرد که این شرکت را ترک می‌کند و به کمپانی HMD به‌عنوان مدیر بازاریابی محصولاتش می‌پیوندد. او در بیانیه خود گفته است:

به عنوان یک علاقمند موبایل، بسیار خوشحالم که به شرکت HMD گلوبال صاحب برند گوشی‌های نوکیا محلق می‌شوم. در بازار گوشی‌های هوشمند دستگاه‌هایی کمی وجود دارند که مانند هندست‌های نوکیا طرفداران مشتاق و وفادار زیادی داشته باشند. من امیدوارم که بتوانم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنم و بهترین‌ها طراحی‌ها و جدیدترین تکنولوژی‌ها با یک قیمت معقول در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

فرگوسن قبل از پیوستن به وان پلاس، در شرکت یونیلور و نستل مشغول به کار بود. او همچنین از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ مدیر بازاریابی اپراتور بریتانیایی EE بوده است.

استخدام فرگوسن توسط HMD در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت ماه گذشته نیز در یک حرکت استراتژیک استفان تیلور (Stephen Taylor) را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی خود استخدام کرد. این فرد که فرگوسن گزارش‌های خود را مستیقما به او خواهد داد، قبلا همین سمت را در سامسونگ اروپا در اختیار داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید