اعلام همکاری مایکروسافت و فدکس برای تشکیل یک شبکه تجاری ابتدا به انتها - تکفارس 
اعلام همکاری مایکروسافت و فدکس برای تشکیل یک شبکه تجاری ابتدا به انتها - تکفارس 

اعلام همکاری مایکروسافت و فدکس برای تشکیل یک شبکه تجاری ابتدا به انتها

عباد رمضانزاده
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 17:30
اعلام همکاری مایکروسافت و فدکس برای تشکیل یک شبکه تجاری ابتدا به انتها - تکفارس 

مایکرسافت و فدکس از آغاز یک همکاری جدید به منظور تشکیل یک سرویس تجاری ابتدا به انتها ( End-to-end) خبر دادند.

غول دنیای تکنولوژی، مایکروسافت، و شرکت پستی فدکس (FedEx) قصد دارند یک شبکه تجاری بر پایه سرویس‌های ابتدا به انتها (End-to-end) تشکیل داده و خدمات جدیدی را به کسب و کار‌ها ارائه کنند. بر اساس گزارش‌ها، مایکروسافت و فدکس در چندین زمینه به صورت مشترک با استفاده از «آزور» و  «Dynamics 365» که به ترتیب سرویس ابری و اپلیکیشن تجاری مایکروسافت هستند خدمات‌دهی جدید خود را آغاز خواهند کرد. بهره‌گیری از این سرویس‌ها، به این دو شرکت اجازه خواهد داد که با استفاده از داده‌ها و تحلیل‌ آن‌ها یک شبکه جهانی تجاری را تشکیل دهند.

اعلام همکاری مایکروسافت و فدکس برای تشکیل یک شبکه تجاری ابتدا به انتها - تکفارس 

سرویس رهگیری FedEx Surround اولین سرویس مشترک حاصل از همکاری این دو شرکت خواهد بود. این سرویس، سازمان‌ها و کسب و کار‌ها را قادر خواهد ساخت تا با استفاده از اطلاعات حاصل از رهگیری کالا در زمان واقعی، بیش از پیش بر چرخه تامین کالا نظارت داشته باشند. سرویس FedEx Surround برای هر شرکت و سازمان مجهز به چرخه تامین کالا، به ویژه شرکت‌هایی که خدمات آن‌ها بر پایه زمانبندی دقیق طراحی شده است بسیار مفید بوده و می‌تواند به گسترش کسب و کار آن‌ها کمک شایانی بکند.

FedEx Surround همچنین این توانایی را دارد که با استفاده از از داده‌های حاصل از اسکن پیشرفته، تکنولوژی اختصاصی اینترنت اشیا فدکس و تحلیل این داده‌ها توسط سرویس‌های هوش مصنوعی مایکروسافت، اطلاعات دقیق و مختلفی را جمع‌آوری و در اختیار شرکت‌های تجاری قرار دهد. علاوه بر این، در طول فرایند انتقال هر محموله، FedEx Surround با تحلیل داده‌های گذشته سعی می‌کند تا بهترین روش را برای انتقال و به مقصد رساندن آن پیدا کرده و در مجموع یک فضای سریع‌تر و ایمن‌تر را برای چرخه انتقال کالا‌ها ایجاد کند.

فردریک دبلیو اسمیت (Frederick W. Smith)، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل فدکس، در مورد این همکاری با مایکروسافت می‌گوید:

از اولین روز کاری ما، فدکس همواره به تغییر و تحول چرخه تامین [کالا] پرداخته است و امروز ما این تغییرات را با اعلام این همکاری به سطح جدیدی خواهیم برد. با همراهی مایکروسافت، قدرت گسترده تکنولوژی را با زیرساخت‌های وسیع خود در خواهیم آمیخت تا به دگرگونی دنیای تجارت کمک کرده و شبکه‌ای را بسازیم که به خوبی پاسخگو نیاز‌های مشتری‌هایمان باشد.

ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیرعامل مایکرسافت، نیز در این باره اینگونه اظهار نظر کرد:

حالا بیش از هر زمان دیگری، سازمان‌ها برای رقابت و باقی ماندن در بازار  کسب و کار، بر یک چرخه تامین کارآمد و توانا حساب باز می‌کنند. به همراه فدکس، ما قدرت Azure ،Dynamics 365 و  توانایی‌های هوش مصنوعی آن‌ها را برای پاسخ فوری به این نیاز به کار خواهیم گرفت تا یک تجربه جدید تجاری را بسازیم که آماد‌ها را برای مشتریان ما در سراسر دنیا تغییر و ارتقاء دهد.

اطلاعات دقیق از چگونگی دسترسی به FedEx Surround در تابستان پیش رو اعلام خواهد شد و کاربران از ماه‌های آتی به این سرویس دسترسی خواهند داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید