شرکت ریزر ماسک تنفسی رایگان در سنگاپور اهدا می‌کند - تکفارس 
شرکت ریزر ماسک تنفسی رایگان در سنگاپور اهدا می‌کند - تکفارس 

شرکت ریزر ماسک تنفسی رایگان در سنگاپور اهدا می‌کند

فاطمه آهنگریان
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 15:30
شرکت ریزر ماسک تنفسی رایگان در سنگاپور اهدا می‌کند - تکفارس 

مقامات شرکت ریزر اخیرا اعلام کرده‌اند که تا ۱۲ خرداد (۱ ژوئن)، ۲۰ دستگاه فروش خودکار برای کمک به دولت در مناطق پرتردد تجاری برای کمک به رفع ویروس جهانی کووید-۱۹ نصب می‌شود.

مین‌لیانگ تن (Min-Liang Tan)، مدیرعامل شرکت ریزر، در پاسخ به رسانه‌ها گفته است:

ریزر به حمایت از سنگاپور ادامه می‌دهد تا مردم سنگاپور به‌ عنوان یک ملت در تأمین ماسک‌های تنفسی خودکفا باشند.

شرکت ریزر پس از آنکه برخی از تولیدات خود را برای پشتیبانی از تولیدات تجهیزات بیمارستانی در ماه مارس تغییر داد، توانست در ماه گذشته، تنها در ۲۴ روز، خط تولید خودکار ماسک تنفسی صورت خود را در کشور سنگاپور را راه‌اندازی کند. شرکت ریزر در ۵ اردیبهشت ماه (۲۴ آوریل) گفته بود که تا آن زمان، این شرکت بیش از ۱ میلیون ماسک تنفسی را به سراسر جهان ارسال کرده است.

شرکت ریزر ماسک تنفسی رایگان در سنگاپور اهدا می‌کند - تکفارس 

خط تولید خودکار ماسک تنفسی شرکت ریزر در سنگاپور

 

شرکت ریزر متعهد شده است که با ماشین‌های فروش خودکار خود، ۵ میلیون ماسک رایگان را به ساکنان سنگاپوری ۱۶ سال و بالاتر اهدا کند و پس از توزیع اولیه، ماسک‌ها را به طور مستقیم به فروش می‌رساند. این شرکت همچنین در حال همکاری با تولید‌کننده پلاستیک (Sunningdale Tech) مستقر در سنگاپور است تا تولیدات خود را به ۱۰ میلیون ماسک در ماه برساند.

در ابتدا کشور سنگاپور، با داشتن جمعیت بیش از ۵ میلیون نفری، به خاطر راهبرد موفقیت‌آمیز ردیابی تماس که باعث شد آمار پرونده‌های کووید-۱۹ را به طور حیرت‌انگیزی کاهش یابد، مورد ستایش قرار گرفت.

با این حال، نگرانی زیادی در موارد تایید شده ویروس کرونا که از صدها تا بیش از ۲۵۰۰۰ نفر می‌رسد، وجود دارد. این افراد از اوایل ماه آوریل به عنوان کارگران مهاجر در این کشور حضور داشته‌اند. این موارد، سنگاپور را وادار کرده است تا استراتژی خود را تغییر داده و شرایط سخت قرنطینه خانگی را در دستور کار خود قرار دهد. دولت سنگاپور از مردم این کشور خواسته است که بیرون از خانه، ماسک تنفسی بزنند. با این شرایط، دولت سنگاپور تحت فشار زیادی قرار گرفته است، در نتیجه کمک‌های شرکت ریزر را ضروری می‌داند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.