اوت‌لوک به قابلیت پیش‌بینی کلمات مجهز می‌شود - تکفارس 
اوت‌لوک به قابلیت پیش‌بینی کلمات مجهز می‌شود - تکفارس 

اوت‌لوک به قابلیت پیش‌بینی کلمات مجهز می‌شود

فاطمه آهنگریان
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 14:30
اوت‌لوک به قابلیت پیش‌بینی کلمات مجهز می‌شود - تکفارس 

مایکروسافت قصد دارد در به‌روزرسانی جدید اوت‌لوک در ماه آینده، پیش‌بینی کلمات را پیش از تایپ کامل آن‌ها، اضافه کند. ایمیل نوشتن و پاسخ به ‌آن‌ها در نسخه تحت وب اوت‌لوک آسان‌تر خواهد شد. مایکروسافت قصد دارد ویژگی جدیدی برای پیش‌بینی متن پیش از تایپ کامل آن‌ها، اضافه کند. این قابلیت شباهت‌های زیادی به Smart Compose جیمیل خواهد داشت. کاربران اوت‌لوک می‌توانند جملات و کلمات پیشنهادی را با فشردن کلید Tab یا کلید جهت راست روی کیبورد انتخاب کنند. درضمن، اگر کاربر تمایلی به استفاده از آن‌ها نداشت می‌تواند صرفا به تایپ کردن ادامه دهد.

پیش‌بینی کلمات تنها قابلیتی نیست که مایکروسافت قصد دارد آن را به اوت‌لوک اضافه کند. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد اوت‌لوک قرار است میزبان گزینه‌ای به نام بعدا ارسال کن بشود؛ بدین ترتیب کاربر می‌تواند ایمیل خاصی را تایپ کند و سپس آن را برای ساعتی خاص زمان‌بندی کند.

مایکروسافت قصد دارد قابلیت پیش‌بینی متن را در ماه اردیبهشت و خرداد (تا آخر ماه می) به اوت‌لوک اضافه کند. در ضمن قابلیت زمان‌بندی ایمیل‌ها نیز تا دهم تیرماه ۱۳۹۹ (پیش از پایان ماه ژوئن ۲۰۲۰‌) به نسخه‌ی تحت وب اوت‌لوک اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید