دو گوشی نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ رسما رونمایی شد - تکفارس 
دو گوشی نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ رسما رونمایی شد - تکفارس 

دو گوشی نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ رسما رونمایی شد

فاطمه آهنگریان
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 18:30
دو گوشی نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ رسما رونمایی شد - تکفارس 

شرکت نوکیا گزینه‌های زیادی را برای کاربرانی که از اعلان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خسته شده‌اند، ارائه کرده است که مهمترین آن، ارائه مجدد نوکیا ۳۳۱۰ افسانه‌ای سال ۲۰۱۷ است. اکنون اچ‌ام‌دی گلوبال، جدیدترین گوشی‌های ویژه خود را که نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ نام دارند، را معرفی کرده است. این گوشی‌ها برای استفاده روزمره ساخته شده‌اند. هر دو گوشی دارای صفحه‌نمایش ۲٫۴ اینچی مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که با قیمت متوسط ​​۲۴ دلار در بازارهای منتخب به فروش خواهند رسید.

این گوشی نوکیا طراحی کشیده‌ای دارد که قرارگیری دکمه‌های بزرگتر برای ناوبری، شماره‌گیری و پیام متنی را آسان‌تر می‌کند. انتظار می‌رود که این دو گوشی نوکیا جدید از عمر باتری خوبی برخوردار باشند؛ همچنین شرکت نوکیا اظهار داشته است برای چندین هفته فقط یک بار شارژ کردن کفایت می‌کند. همچنین، هر دوی این گوشی‌ها از رادیوی FM بی‌سیم برخوردارند. مهم‌ترین ویژگی این دو گوشی این است که از بازی کلاسیک Snake نیز پشتیبانی خواهند کرد.

نوکیا ۱۲۵ از طراحی ارگونومیک و ماندگاری مناسبی برای زندگی روزمره برخوردار است. این گوشی همراه، علاوه بر ماندگاری بالای باتری که پیشتر ذکر شد، دارای حافظه کافی برای حداکثر ۲۰۰۰ مخاطب و ۵۰۰ پیامک است.

نوکیا ۱۵۰ از ویژگی‌های اضافی مانند بلوتوث، پخش‌کننده موسیقی و پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا برای آهنگ‌ها و تصاویر گرفته شده برخوردار است. این گوشی به دوربین VGA که همچنین دارای یک فلش است، مجهز شده است. به گفته اچ‌ام‌دی، نوکیا ۱۵۰ بسیار شبیه به نوکیا ۱۲۵ است که دارای نمای بیرونی پلی‌کربنات بسیار با‌دوام و ارگونومیک است.

جوهو سارویکاس (Juho Sarvikas) مدیر ارشد محصولات اچ‌ام‌دی گلوبال، درباره معرفی این دو گوشی این چنین بیان کرده است:

تلفن‌های دکمه‌ای همچنان یک انتخاب محبوب برای کاربران و مشاغل هستند و ما مطلع هستیم که طراحی ارگونومیک برای مشتریان بسیار مهم است. بنابراین ما یک برند جدیدی با شکلی تازه برای این دسته از کاربران ایجاد کرده‌ایم، این طراحی قابلیت استفاده را به حداکثر می‌رساند. در عین حال، ما صفحه‌نمایش‌های بزرگ ۲٫۴ اینچی را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها ارائه کرده‌ایم. هر دو تلفن یک تجربه ساده اما در عین حال بسیار مطمئن را ارائه می‌دهند. نوکیا ۱۵۰ دارای ویژگی‌های چند‌رسانه‌ای و باتری است که به شما امکان می‌دهد در تمام طول روز و شب با تلفن صحبت کنید، در عین حال، در حالت آماده به کار می‌تواند هفته‌ها نیز شارژ نگه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید