حل معضل بیکاری ناشی از ویروس کرونا توسط فیسبوک - تکفارس 
حل معضل بیکاری ناشی از ویروس کرونا توسط فیسبوک - تکفارس 

حل معضل بیکاری ناشی از ویروس کرونا توسط فیسبوک

فاطمه آهنگریان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 16:30
حل معضل بیکاری ناشی از ویروس کرونا توسط فیسبوک - تکفارس 

بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌ها مجبور شدند تعداد زیادی از کارکنانشان را اخراج کنند. هم‌اکنون نرخ بیکاری در ایالات متحده بسیار بالاست و برای مردم بسیار دشوار است تا با این اوضاع مقابله کنند. به نظر می‌رسد که شرکت فیسبوک در تلاش است تا ویژگی‌های جدیدی برای کمک به این مشکل ارائه کند. به تازگی، مهندس معکوس نرم‌افزار این شرکت، جین منچون وونگ (Jane Manchun Wong)، از دو ویژگی پنهان سوالات درخواست شغل و یک بنر منابع استخدامی کووید-۱۹ رونمایی کرد.

ویژگی اول مربوط به شرکت‌هایی است که اکنون قصد دارند کارکنانی استخدام کنند، این قابلیت به آن‌ها کمک می‌کند تا با ارائه سوالات سفارشی، متقاضیانی که بیشتر واجد شرایط هستند، را پیدا کنند. همچنین بنر منابع استخدامی کووید-۱۹ می‌تواند افراد را به وب‌سایت وزارت کار وصل کند، جایی که می‌توانند در مورد مزایای بیکاری، امنیت کاری و سایر موارد، اطلاعاتی کسب کنند.

از آنجایی که جین منچون وونگ، سابقه خوبی در فاش کردن موارد مختلف دارد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ویژگی‌های جدید به زودی با توجه به وضعیت فعلی بهداشت و اوضاع اشتغال، به طور رسمی عرضه شوند. همانطور که می‌دانیم در ماه گذشته، فیسبوک یک صفحه راهنمای اختصاصی برای ویروس کرونا و یک نظرسنجی برای این اپلیکیشن ارائه داده بود. به هر حال، مبارزه با این ویروس خطرناک همچنان ادامه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید