اچ تی سی در ماه گذشته زیر ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است - تکفارس 
اچ تی سی در ماه گذشته زیر ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است - تکفارس 

اچ تی سی در ماه گذشته زیر ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است

افشین نوری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 15:31
اچ تی سی در ماه گذشته زیر ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است - تکفارس 

شرکت اچ تی سی گزارش درآمدهای خود را برای ماه آوریل امسال منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت زیر ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است. این عدد ۳۱ درصد کمتر از درآمدهای ماه مارس امسال و نصف درآمدهای شرکت در ماه آوریل سال گذشته است.

اچ تی سی به کسب‌وکار هدست‌های واقیت مجازی Vive خودش بسیار امیدوار بود، اما ظاهرا این بخش نتوانسته است جلوی کاهش شدید فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت را بگیرد.

کل درآمدهای شرکت در چهار ماه اول امسال ۵۴ میلیون دلار بود که کمی کمتر از نصف درآمدهای شرکت در مدت مشابه سال گذشته است. با توجه به این درآمد پایین، سود خالص شرکت اصلا قابل ذکر نیست. هنوز معلوم نیست که چه مقدار از این درآمد متعلق به هدست‌های واقعیت مجازی است و چقدر مربوط به فروش گوشی‌ها می‌شود.

سخت‌افزار Vive اچ تی سی، برای ساخت یک پارک واقعیت مجازی در عربستان سعودی به نام Xtra Life استفاده شده است. این پارک، فضایی به بزرگی ۱۵۰۰ متر مربع دارد و دارای بخش‌های متفاوتی است. انتظار می‌رود هر سال ۳۶۰ هزار نفر از این پارک دیدن کنند.

تحلیلگران بازار نسبه به آینده اچ تی سی امیدوار هستند و فکر می‌کنند که این شرکت با معرفی اولین گوشی ۵G خود در اواخر امسال می‌تواند درآمدهای پایین‌اش را جبران کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.