بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 
بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 

بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند

بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 

حذف جک هدفون از گوشی‌های هوشمند، اولین قدم برای رسیدن به گوشی‌های بدون پورت بوده است اما شوربختانه تعدادی از شرکت‌ها از این روش پیروی نکردند. خبر خوش‌حال‌کننده این است که تعدادی از پرچمداران و گوشی‌های میان‌رده سال ۲۰۲۰ همچنان از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار هستند.

در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به شما معرفی کنیم. در ادامه شاهد بهترین گوشی‌های هوشمند مجهز به جک هدفون هستید:

گوگل پیکسل ۳a و ۳a Pixel

بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 

گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی سال ۲۰۱۹ شرکت گوگل، به دوربین قدرتمندی مجهز شده‌اند که حتی می‌توانند در زمینه‌ی عکاسی با گوشی‌های بالارده نیز رقابت کنند. گوشی پیکسل ۳a به یک نمایشگر ۵.۶ اینچی OLED و یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. قلب تپنده‌ این گوشی تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ است که با ۴ گیگابایت رم نیز همراه شده است. همچنین انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که بر اساس آزمایش‌های انجام شده ما، می‌تواند به مدت ۱۱ ساعت شارژ خود را نگه دارد. مهم‌تر از همه این‌ها آن است که این گوشی و مدل بزرگترش از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز برخوردار هستند.

سامسونگ گلکسی S10 و S10 پلاس

بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 

بر خلاف گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S10 لایت، سایر گوشی‌های سری گلکسی S10 همچنان جک هدفون را بر روی بدنه خود دارند. سامسونگ گلکسی S10 به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ مجهز شده است و همچنین ۸ گیگابایت رم، این سخت‌افزار قدرتمند را همراهی می‌کند.

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر زیبای ۶.۱ اینچی OLED برخوردار است که یک حفره دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همچنین در پنل پشتی این گوشی یک سیستم دوربین سه‌گانه باکیفیت تعبیه شده است. سیستم دوربین این گوشی هوشمند نیز متشکل از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌ عریض ۱۶ مگاپیکسلی است. ناگفته نماند که این گوشی از رابط کاربری غنی و جذاب One UI نیز بهره می‌برد.

ال جی G8X ThinQ

بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 

بدون شک یک از جالب‌ترین گوشی‌های هوشمند این لیست، گوشی ال جی G8X ThinQ است؛ چون این گوشی از یک نمایشگر دوم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل یک محصول ایده‌آل برای مولتی تسکینگ و گیمینگ است. درست مانند بقیه گوشی‌های کمپانی ال جی، گوشی G8X ThinQ هم از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر زیبای ۶.۴ اینچی OLED با حسگر اثر انگشت اپتیکال و تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ نیز اشاره کنیم. بنا به اعلام شرکت کوالکام، این تراشه به شکل ویژه‌ای برای گیمینگ و اجرای بازی‌های گرافیکی بهینه‌سازی شده است.

ایسوس ROG فون II

بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 

این دستگاه، دومین گوشی هوشمند کمپانی ایسوس است که مناسب بازی نیز هست و به قوی‌ترین سخت‌افزار ممکن مجهز شده است.

نمایشگر ۶.۶ اینچی این گوشی هوشمند از نوع AMOLED است و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و استاندارد HDR نیز پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراه شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری بسیار بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو و جک هدفون نیز اشاره کرد.

موتورولا موتو G پاور

بهترین گوشی‌هایی که جک هدفون دارند - تکفارس 

موتورولا موتو G پاور، یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند کمپانی موتورولا است که به یک نمایشگر نسبتا بزرگ ۶.۴ اینچی مجهز شده است. همچنین قدرت پردازشی این گوشی توسط یک تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ تأمین می‌شود که با ۴ گیگابایت رم نیز همراه شده است.

این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی قدرتمند انرژی می‌گیرد و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.