صفحات کانال‌های توییچ ظاهری جدید پیدا می‌کنند - تکفارس 
صفحات کانال‌های توییچ ظاهری جدید پیدا می‌کنند - تکفارس 

صفحات کانال‌های توییچ ظاهری جدید پیدا می‌کنند

ساسان نظری
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 13:00
صفحات کانال‌های توییچ ظاهری جدید پیدا می‌کنند - تکفارس 

ظاهر صفحات توییچ به نوعی تغییر کرده است. اگر امروز به صفحات توییچ سر‌بزنید می‌بینید که ظاهر جدیدی به‌خود گرفته است که استفاده از آن راحت‌تر شده است.

به عبارتی دیگر، استریمر‌ها حالا کنترل بیشتری بر صفحه کانال خود در زمانی که آفلاین هستند خواهند داشت و با قابلیت‌های بیشتر در زمینه شخصی سازی صفحه خانه، تریلرهای کانال و دیگر موارد، راحتی بسیار بیشتری خواهند داشت. این تغییرات اولین بار در مراسم توییچ‌کان در سن دیگو معرفی شد و حال در دسترس تمام کاربران است.

به احتمال زیاد جالب‌ترین بخش این تغییرات برنامه استریم یکپارچه است. چون که می‌توان فهمید برنامه بعدی فلان استریم چه خواهد بود و همچنین مشاهده برنامه‌های توییچ را بیشتر به تلویزیون دیدن شبیه کرده است. از این پس می‌توانید بفهمید که کدام استریمر بازی مورد علاقه شما را استریم می‌کند یا این که کدام استریمر در برنامه‌اش مهمان دعوت کرده است. ضمنا، استریمر‌ها قابل به فعال سازی مود مسافرتی هستند چون که هر استریمری ممکن است فشار کاری بسیار زیادی را متحمل شود. استریمر‌ها قادر به آپلود انواع بنرهای شخصی سازی شده، اصلاح ویدیوهای گلچین شده و آواتارهای بزرگتری هستند.

عمده تغییرات حاصل شده در طراحی صفحات توییچ به منظور تعامل بیشتر و دوستانه‌تر کاربران با صفحات استریمرهایی است که آفلاین هستند. صفحات کانال‌های قدیمی بیشتر ظاهری ثابت داشته و خبر از اهداف بعدی هر استریمر و جامعه توییچ آن، به خصوص در این دنیایی که همگی شیفته جلب توجه هستند حیاتی است، نمی‌دهد. همچنین این طراحی جدید، باعث رفع مشکلات بخش یافتن چیز‌های جدید برای دیدن در توییچ شد. اگر بخواهم با اصطلاحی عامیانه عرض کنم باید بگویم: می‌توانید قبل خرید امتحانش کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید