احتمال عرضه سرفیس Duo در سال جاری همچنان وجود دارد - تکفارس 
احتمال عرضه سرفیس Duo در سال جاری همچنان وجود دارد - تکفارس 

احتمال عرضه سرفیس Duo در سال جاری همچنان وجود دارد

افشین نوری
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 08:30
احتمال عرضه سرفیس Duo در سال جاری همچنان وجود دارد - تکفارس 

پانوس پانای (Panos Panay ) مدیر محصولات مایکروسافت گفت که دستگاه‌های دونمایشگره این شرکت که ویندوز ۱۰X را اجرا خواهند کرد، هنوز برای عرضه به بازار آماده نیستند. این گفته، ابهاماتی را در مورد سرفیس Duo هم به وجود آورده است.

با اینکه پانای به‌طور تلویحی به سرفیس Neo که سال گذشته معرفی گردید اشاره کرده است، اما سکوت او درباره سرفیس Duo ممکن است به معنای آن باشد که عرضه این دستگاه هم به تعویق خواهد افتاد.

سرفیس Duo چیزی بیش از یک گوشی هوشمند است و می‌تواند با تا شدن تبدیل به تبلت بشود. این دستگاه برخلاف سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت X، متکی به یک لولا برای پشتیبانی از دو نمایشگر است.

با این حال، وب‌سایت Android Authority گفته است که احتمال عرضه سرفیس Duo در سال جاری همچنان بسیار زیاد است و تاریخ آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

صحبت‌های پانای تایید می‌کنند که سرفیس Neo امسال عرضه نخواهد شد و Android Authorit هم این خبر را براساس اطلاعاتی که از منابع خودش به دست آورده تایید کرده است.

قبلا گزارش شده بود که علت این تصمیم مایکروسافت، شیوع ویروس کرونا است.

احتمال عرضه سرفیس Duo در سال جاری همچنان وجود دارد - تکفارس 

مشخصات سخت‌افزار سرفیس Duo هنوز در هاله‌ای ابهام قرار دارد

نسخه‌ای که مایکروسافت سال گذشته به نمایش گذاشت، دارای دو نمایشگر ۵.۶ اینچی است که می‌تواند به یک نمایشگر بزرگتر ۸.۳ اینچی تبدیل شوند. سرفیس Duo یک لولای ۳۶۰ درجه دارد و بنابراین می‌تواند به‌طور کامل تا شود.

اکثر مشخصات سرفیس Duo هنوز معلوم نیست، اما نسخه سال گذشته مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بود و اندروید ۹ پای را اجرا می‌کرد. مایکروسافت همچنین یک دوربین در کلاس جهانی را برای آن وعده داده است.

اگر مایکروسافت مطابق برنامه‌های خود عمل کند، سرفیس Duo به احتمال زیاد در سه ماهه آخر امسال روانه بازار خواهد شد. حتی برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که زمان عرضه آن زودتر خواهد بود. خوشبختانه، نرم‌افزار این دستگاه در زمان معرفی آماده بود.

قیمت سرفیس Duo مشخص نیست، اما احتمالا قیمت بالایی خواهد داشت. ضمنا با توجه به اینکه مایکروسافت، علیرغم شیوع ویروس کرونا در وضعیت خوبی قرار دارد، به تاخیر افتادن زمان عرضه آن چندان برای این شرکت تنفاوتی نخواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید