برنامه‌های تسلا برای از سرگیری تولید خودرو - تکفارس 
برنامه‌های تسلا برای از سرگیری تولید خودرو - تکفارس 

برنامه‌های تسلا برای از سرگیری تولید خودرو

فرزاد اسرافیلی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 21:30
برنامه‌های تسلا برای از سرگیری تولید خودرو - تکفارس 

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا موضع خود در قبال دستور در خانه ماندن را برای همه روشن کرده است. طبق گزارشی که روز چهارشنبه توسط سان فرانسیسکو کرونیکل منتشر شد، ظاهرا کارخانه Fremont تسلا در تلاش است تا فعالیت‌های تولیدی خود را حداقل به صورت محدود دوباره از سر بگیرد.

ایالت کالیفرنیا حکم داد که تولید اتومبیل تسلا غیر ضروری است و این کارخانه را مجبور به تعطیلی کرد. با این وجود این کارخانه یک هفته پس از دستور تعطیلی همچنان به فعالیت ادامه داد؛ البته سرانجام تولیدات را کاهش داد.

حالا کرونیکل با استناد به منبع ناشناسی که در فعالیت‌های تسلا آشنایی دارد اعلام کرد، ظاهرا این شرکت خود را آماده می‌کند تا فعالیت‌هایشان را از سر بگیرند. در حالیکه این کارخانه فعالیت‌های فنی ندارد، کارمندان در Fremont در تلاش هستند تا از تاسیسات و ماشین آلان حفاظت کنند؛ این عمل با دستور در خانه ماندن مغایرتی ندارد.

منبع کرونیکل ادعا می‌کند تعداد کارمندان برای کمک به آماده سازی کارخانه برای بازگشایی مجدد شرکت در اوایل هفته آینده افزایش یافته است. بخشی از آماده‌سازی کارخانه برای بازگشایی احتمالاً مستلزم استفاده از تجهیزات و خط مشی‌های جدید برای کاهش شیوع COVID-19  است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.