بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 
بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

پیدا کردن یک لپ‌تاپ گیمینگ با قیمت مناسب می‌تواند کار بسیار سختی باشد و همانطور که می‌دانید، بحران ویروس کرونا هم باعث گران شدن محصولات شده است. قیمت لپ‌تاپ‌های مجهز به گرافیک انویدیا جیفورس GTX 10 مدتی است که کاهش یافته است و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی کمتر از هزار دلار یک لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی خریداری کنید. همچنین می‌توانیم به لپ‌تاپ‌های مجهز به گرافیک GTX 1050 Ti نیز اشاره کنیم که با قیمتی حدود ۷۰۰ دلار در بازار به فروش می‌رسند و به خوبی می‌توانند ‌بازی‌های سنگین را اجرا کنند. شما می‌توانید با پرداخت ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ دلار و یا بیشتر یک لپ‌تاپ مجهز به گرافیک GTX 1650 و یا ۱۶۶۰ خریداری کنید که برای گیمینگ نیز فوق‌العاده هستند. ناگفته نماند که برخی از لپ‌تاپ‌ها در این رنج قیمت از تکنولوژی رهگیری پرتوی نور یا Ray-Tracing نیز برخوردار هستند.

در این مقاله می‌توانید فهرست بهترین لپ‌تاپهای گیمینگ با قیمت زیر هزار دلار را مطالعه کنید. ما بر اساس نقد و بررسی‌هایی که انجام شده است، بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار را که قیمت مناسبی داشتند، در این لیست قرار داده‌ایم. بنابراین، اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ جدید را دارید، خواندن این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

Dell G5 15

بهترین گزینه موجود

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

قیمت: ۸۰۰ دلار

لپ‌تاپ‌های سری G شرکت دل (Dell) نسبتاً ارزان هستند اما می‌توانند جدیدترین بازی‌های AAA را بدون هیچ مشکلی اجرا کنند. لپ‌تاپ‌های سری G شامل سه مدل G3 و G5 و G7 می‌شوند که در اندازه‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی تولید شده‌اند. مدل G3 با نمایشگر ۱۵ اینچی از طراحی ظریف‌تری برخوردار بود؛ اما مدل‌های G5 و G7 بیشتر شبیه به لپ‌تاپ‌های گیمینگ بودند. اما طراحی مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ G3 به طراحی مدل‌های G5 و G7 نزدیک‌تر شده است. مدل G5 با نمایشگر ۱۵ اینچی از طراحی زیبا، کیفیت ساخت خوب، عملکرد عالی و قیمت مناسب برخوردار است.

Lenovo Legion Y545

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

قیمت: ۹۵۰ دلار

لپ‌تاپ لنوو لجیون Y545 هم اکنون با قیمت ۹۵۰ دلار به فروش می‌رسد ولی می‌توانید نسخه ضعیف‌تر این لپ‌تاپ را با قیمت ۸۰۰ دلار خریداری کنید. این لپ‌تاپ با سخت‌افزاری نظیر نسل نهم Core i7 اینتل و Nvidia GeForce GTX 1660 Ti می‌تواند دو بازی Far Cry 5 و Shadow of the Tomb Raider را با نرخ فریم بالاتر از ۷۰ بر ثانیه اجرا کند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که طراحی این لپ‌تاپ کمی قدیمی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید لپ‌تاپ Lenovo Legion Y540 را در اندازه‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی با قیمتی کمتر از ۹۵۰ دلار خریداری کنید.

Acer Nitro 5

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

قیمت: ۱,۱۴۶ دلار

لپ‌تاپ ایسر نیترو ۵ از یک نمایشگر بزرگ ۱۷.۳ اینچی برخوردار است که قطعاً تجربه گیمینگ شگفت‌انگیزی برای شما به ارمغان می‌آورد. این در حالی است که اکثر لپ‌تاپ‌های هزار دلاری نهایتاً به نمایشگرهای ۱۵.۶ اینچی مجهزند.

اما اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با قیمت ارزان‌تر هستید، می‌توانید لپ‌تاپ Predator Helios 300 را خریداری کنید که بدنه کوچکتر و نازک‌تری دارد و به گرافیک Nvidia RTX مجهز شده است. همچنین می‌توانید نسل قبلی این لپ‌تاپ را خریداری کنید که به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD از نوع IPS با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، پردازنده اینتل Core i7، گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060، رم ۱۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD مجهز است.

HP Pavilion Gaming 15

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

قیمت: ۱,۱۰۰ دلار

لپ‌تاپ اچ‌پی پاویلیون گیمینگ ۱۵ به دلیل برخورداری از قطعات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند، فن‌های بسیار بزرگ برای انتقال حرارت و طراحی بسیار جذاب، یک محصول ایده‌آل برای گیمینگ است. همچنین صفحه کلید و لوگوی این لپ‌تاپ از چراغ‌های LED سبز رنگ برخوردار است که جلوه خاصی به این محصول می‌دهند.

Dell G3 15

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

قیمت: ۸۵۰ دلار

با اینکه ما همچنان مدل G5 را به دیگر گزینه‌های این سری ترجیح می‌دهیم اما شما می‌توانید مدل G3 را با همان مشخصات سخت‌افزاری و با قیمت کمتری خریداری کنید. البته کیفیت ساخت این لپ‌تاپ به خوبی مدل G5 نیست، اما ضخامت و وزن آن به مراتب کمتر است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ برای انجام کارهای دانشگاهی و یا اداری می‌گردید و گیمینگ هم برایتان مهم است، لپ‌تاپ دل G3 15، یک گزینه ایده‌آل برای خرید است.

لپتاپ‌‌های گیمینگ با مشخصات معمولی

در ادامه لپ‌تاپ‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که از طراحی معمولی‌تر و مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری برخوردارند اما در عین حال، همچنان برای گیمینگ نیز مناسب هستند. مواردی نظیر نرخ فریم در این لپ‌تاپ‌ها به میزان ناچیزی کمتر خواهند بود اما شما می‌توانید بازی‌هایی تظیر Bioshock، عنوان محبوب Fortnite و Overwatch را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا لپ‌تاپ‌های گیمینگ با مشخصات معمولی را به شما معرفی کنیم.

Acer Aspire 7

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

قیمت: ۸۰۰ دلار

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ برای انجام کارهای اداری و همچنین گیمینگ هستید، لپ‌تاپ ایسر Aspire 7 بهترین گزینه برای خرید است. این لپ‌تاپ ۸۰۰ دلاری به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD، نسل دهم پردازنده Core i5 و گرافیک Nvidia GTX 1650 مجهز شده است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که طراحی این لپ‌تاپ اصلاً ظریف نیست. شایان ذکر است که شما می‌توانید با مبلغی کمتر از هزار دلار مدل Aspire 5 را با گرافیک MX250 خریداری کنید.

Asus ZenBook 13

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر هزار دلار در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

قیمت: ۸۴۹ دلار

لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 13 بر خلاف مدل‌های قبلی این فهرست به یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی مجهز شده است و قیمتی ۸۴۹ دلاری نیز خواهد داشت. لازم به ذکر است که این لپ‌تاپ در زمان عرضه باریک‌‌ترین لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی جهان بود. لپ‌تاپ Asus ZenBook 13 هم درست مانند مدل قبلی خود، برای انجام کارهای دانشگاهی و اداری و همچنین گیمینگ مناسب است.

هنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ حتما به این نکات توجه کنید

برای خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ و مقرون به صرفه، بیشتر از هر چیز باید به گرافیک محصول مورد نظر توجه داشته باشید. اگر بودجه شما در حد ۶۰۰ دلار است، می‌توانید یک لپ‌تاپ با گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050Ti و یا ۱۶۵۰ خریداری کنید که عملکرد قابل قبولی در زمینه گیمینگ دارند. اما اگر بودجه شما در حد ۱۰۰۰ دلار است، بهتر است که به سراغ لپ‌تاپ‌های مجهز به گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 و یا GTX 1660 Ti بروید.

به غیر از گرافیک خوب، لپ‌تاپ گیمینگ باید موارد زیر را داشته باشد:

  • نسل هشتم یا نسل نهم پردازنده‌های Core i5 یا Core i7
  • حداقل ۸ گیگابایت رم
  • حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD

باید این نکته را هم بیان کنیم که که اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ به شما این امکان را می‌دهند که مواردی نظیر حافظه و رم دستگاه خود را ارتقاء دهید، پس بهتر است که هنگام خرید به پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی توجه بیشتری داشته باشید. شما در بازه زیر هزار دلار، چه لپ‌تاپ‌های گیمینگی را به ما پیشنهاد می‌کنید و فکر می‌کنید که جای آن‌ها در این لیست خالی است؟ لطفاً نظر خود را از بخش نظرات با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.