آپدیت One UI 2.1 ممکن است به‌زودی برای گلکسی اس۹ و نوت ۹ عرضه شود - تکفارس 
آپدیت One UI 2.1 ممکن است به‌زودی برای گلکسی اس۹ و نوت ۹ عرضه شود - تکفارس 

آپدیت One UI 2.1 ممکن است به‌زودی برای گلکسی اس۹ و نوت ۹ عرضه شود

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 10:00
آپدیت One UI 2.1 ممکن است به‌زودی برای گلکسی اس۹ و نوت ۹ عرضه شود - تکفارس 

برنامه سامسونگ برای ارائه آپدیت اندروید برای گوشی‌هایش گاهی اوقات ممکن است گیج‌کننده باشد. جدیدترین آپدیتی که این شرکت عرضه کرده، One UI 2.1 است که قابلیت‌های جدید و بهبودهای زیادی را برای دستگاه‌های گلکسی به ارمغان آورده است.

متاسفانه همه دستگاه‌های گلکسی این آپدیت را دریافت نخواهند کرد و گلکسی اس۹ و نوت ۹ در بین هندست‌هایی که توسط سامسونگ اعلام شده‌ وجود ندارند. در حال حاضر، بروزرسانی جدید برای گوشی‌های جدیدتر مانند گلکسی اس۲۰، گلکسی اس۱۰، گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ عرضه شده است.

ماه گذشته، یکی از نمایندگان سامسونگ در فروم اعضای این شرکت گفته بود که گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس۹ آپدیت One UI 2.1 را دریافت خواهند کرد، اما اپلیکیشن اعضای سامسونگ اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد.

با این حال، به نظر می‌رسد نماینده دیگری il در فروم رسمی سامسونگ گفته است که دو گوشی فوق آپدیت مذکور را دریافت خواهند کرد. براساس پست این نماینده، آپدیت One UI 2.1 هم‌اکنون در حال آماده شدن بوده و تست‌های مربوط به پشتیبانی آن برای کره جنوبی، آمریکا و اروپا رو به اتمام است.

بنابراین، در حالیکه آپدیت One UI 2.1 تحت توسعه است، سامسونگ هنوز نمی‌تواند متعهد به عرضه آن قبل از انجام تست‌ها شود. در حال حاضر می توانیم امیدوار باشیم که مهندسان سامسونگ قادر به ارائه بروزرسانی جدید برای پرچمداران قدیمی‌تر گلکسی اس۹ و نوت ۹ باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید