چگونه تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها را روی اندروید نگاه کنیم؟ - تکفارس 
چگونه تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها را روی اندروید نگاه کنیم؟ - تکفارس 

چگونه تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها را روی اندروید نگاه کنیم؟

چگونه تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها را روی اندروید نگاه کنیم؟ - تکفارس 

اگر شما از کاربران قدیمی اندروید هستید، حتما با مشکل رد کردن یا بسته شدن اعلان‌ها مواجه شده‌اید، به‌ صورت ناخواسته آن‌ها را بسته‌اید و یا به دلیل عجله داشتن مجبور به رد کردن آن‌ها شده‌اید؛ از این رو نیاز دارید تا آن‌ها را بازیابی کنید. به همین دلیل شاید علاقه‌مند باشید بدانید که چگونه باید به تاریخچه اعلان‌های خود دسترسی پیدا کنید؛ ولی نحوه دسترسی به تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها در اندروید را ندانید.

هیچ نگران نباشید، شما می‌توانید به راحتی به اعلان‌هایی از قبیل، تماس و پیام‌های از دست رفته، اعلان‌های سیستم، به‌روزرسانی‌ها و … دسترسی داشته باشید. برای این منظور فقط کافی است تا به Notification Log دسترسی پیدا کنید. همچنین این ویژگی به صورت پیش‌فرض در اندروید ۸ با نام Unnotification حضور دارد.

برای فعال کردن این ویژگی، کافیست انگشت خود را بر روی هوم اسکرین چند ثانیه نگه دارید، تا منوی تنظیمات هوم اسکرین ظاهر شود. سپس گزینه ابزارک (Widget) را انتخاب کرده و از لیست ویجت، تنظیمات را بر روی صفحه اضافه کنید؛ سپس از طریق ویجت تنظیمات به بخش Notification Log بروید.

اما همه گوشی‌های اندرویدی از ویژگی Notification Log پشتیبانی نمی‌کنند و تنها چند مدل نظیر گوشی‌های پیکسل و گوشی ریزر از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

اگر گوشی اندرویدی شما از این ویژگی‌ها پشتیبانی نمی‌کند، شما می‌توانید از برنامه کارآمد Unnotification استفاده کنید. این برنامه دقیقا ویژگی‌های یکسانی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

برای استفاده از این برنامه نیز باید مراحل بالا را طی کنید. وارد بخش ویجت ها شوید، سپس ویجت Unnotification را بر روی هوم اسکرین قرار دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.