به گفته مایکروسافت سرفیس نئو هوش کاربران را به چالش خواهد کشید - تکفارس 
به گفته مایکروسافت سرفیس نئو هوش کاربران را به چالش خواهد کشید - تکفارس 

به گفته مایکروسافت سرفیس نئو هوش کاربران را به چالش خواهد کشید

ساسان نظری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 23:59
به گفته مایکروسافت سرفیس نئو هوش کاربران را به چالش خواهد کشید - تکفارس 

بر اساس آنچه از گذشته در پروژه‌های مایکروسافت دیده شده است، آزمایش‌های بسیار گسترده‌ای در مورد تکنولوژی‌های جدید این شرکت به خصوص در زمینه اثرات دستگاه‌ها بر ارگان‌های انسانی صورت می‌گیرد تا به مهندسان کمک کند دستگاه‌هایی بهینه‌تر و خوش‌دست‌تر تولید کنند.

در حال حاضر محققی با نام‌کاربری واکینگ‌کت، در توییتر از یک ویدیوی جدید پرده‌برداری کرده است که در آن فعالیت‌های مایکروسافت روی سرفیس نئو و سرفیس دو نمایش داده شده است. مایکروسافت آزمایش‌های گسترده‌ای ازجمله اسکن‌های مغزی و الکترومیوگرافی را برای پی‌بردن به تاثیر دستگاه‌های خود روی اندام‌ها انجام داده است. مورد بعدی سنجش فعالیت‌های‌ الکتریکی ساعد کاربران است تا مشخص شود که در دست گرفتن دستگاه‌های دارای دو صفحه‌ نمایش فشار بی‌رویه‌ای را بر ساعد افراد متحمل نشود.

انسفالوگراف‌ها (نوار‌های اسکن مغزی) نیز جالب به نظر می‌رسند، این محقق ادعا می‌کند که استفاده از دستگاه‌های دارای دو صفحه نمایش باعث فعالیت بیشتر مغزی کاربران این دستگاه برای پردازش اطلاعات می‌شود که نهایتا عامل خستگی و پریشانی بیشتر افراد است.مایکروسافت سرفیس نئو

سرفیس دو، اسمارتفون جدید اندرویدی مایکروسافت خواهد بود در حالی که سرفیس نئو، تبلت جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز ۱۰X عرضه می‌شود، ضمنا هردو محصول دارای دو صفحه نمایش خواهند بود.

بر اساس شایعات، سرفیس دو بیشتر مسیر توسعه خود را طی کرده و به‌ زودی وارد بازار اسمارتفون‌ها خواهد شد در حالی که عرضه سرفیس نئو، به دلیل مشکلات نرم افزاری ویندوز ۱۰X طبق گزارش‌ها تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

با وجود تمام منافعی که در استفاده گسترده از دو صفحه نمایش در کامپیوتر‌های دسکتاپ وجود دارد، باید دید که دستگاه‌های قابل‌ حمل نیز به چنین موفقیتی می‌رسند یا نه. نظرات خود را در بخش کامنت‌ها بنویسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.