ریلمی X50m 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
ریلمی X50m 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

ریلمی X50m 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

افشین نوری
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 09:29
ریلمی X50m 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

ریلمی دیروز از گوشی X50m 5G رونمایی کرد. این گوشی عضو جدیدی از سری ۵G این شرکت یعنی X50 و X50 پرو خواهد بود.

ریلمی X50m 5G مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G بوده و دارای دو گزینه حافظه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۱۲۸ گیگابایتی است. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری Realme UI اجرا می‌کند.

ریلمی X50m 5G دارای نمایشگر ۶.۵۷ اینچی LCD با رزولوشن فول ‌اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و یک هول پانچ کوچک در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین واید ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی دارد.

پشت ریلمی X50m 5G یادآور ریلمی ۶ است و چهار دوربین را در خود جای داده که عبارتند از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و پرتره ۲ مگاپیکسلی.

گوشی جدید ریلمی همچنین دارای قابلیت ضبط ویدئوی UIS Max است. این قابلیت که برای اولین بار روی ریلمی ۶ پرو معرفی شد قادر به ضبط ویدئوهای اسلوموشن ۱۲۰ فریم در ثانیه با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G ریلمی X50m 5G از شبکه ۵G دو حالته (SA/NSA) پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای اتصال NFC و بلوتوث ۵٫۰ است.

سایر مشخصات X50m 5G شامل حسگر اثر انگشت در کنار هندست، سیستم خنک‌کننده مایع Tube Cooling 3.0 و تکنولوژی‌های Dolby Sound  و Hi-Res Audio برای تجربه صوتی غنی می‌شوند. روی این هندست جک هدفون ۳.۵ میلیمتری وجود ندارد و شما مجبور خواهید بود از پورت USB-C برای گوش دادن به موزیک استفاده کنید.

ریلمی X50m 5G انرژی خود را از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۰ وات می‌گیرد. شما با این فناوری می‌توانید ۷۰ درصد از باتری را در عرض ۳۰ دقیقه شارژ کنید.

قیمت ریلمی X50m 5G از ۱۹۹۹ یوان چین (۲۸۰ دلار) شروع می‌شود و در دو رنگ آبی و سفید عرضه خواهد شد. فروش آن در چین قرار است از تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۲۹ آوریل) آغاز شود، اما درباره عرضه بین‌المللی آن هنوز صحبتی نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید