ایرباد‌های مایکروسافت سرفیس در ماه می امسال عرضه می‌شوند - تکفارس 
ایرباد‌های مایکروسافت سرفیس در ماه می امسال عرضه می‌شوند - تکفارس 

ایرباد‌های مایکروسافت سرفیس در ماه می امسال عرضه می‌شوند

ساسان نظری
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 12:38
ایرباد‌های مایکروسافت سرفیس در ماه می امسال عرضه می‌شوند - تکفارس 

براساس گزارش روز سه‌شنبه خرده‌فروشی وین‌فیوچر، تا چند هفته دیگر رقیب مایکروسافتی ایرباد‌های اپل پس از انتظاری طولانی به بازار می‌آید. این ایربادها اوایل آوریل امسال نیز در برخی از فروشگاه‌های آنلاین لیست شده بودند. هفته گذشته نیز به نقل از سایت MSpoweruser، این آیتم توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در لیست فروش قرار گرفت.

طبق این گزارش، ایرباد‌های ایکروسافت سرفیس ششم ماه جاری میلادی با قیمت ۱۹۹ یورو معادل ۲۱۵ دلار آمریکا، ابتدا در اروپا و سپس در ایالات‌ متحده در دسترس مردم قرار خواهند گزفت.

مایکروسافت در طی رویداد سخت‌افزاری اکتبر سال گذشته خود از این ایرباد‌ها رونمایی کرد. این ایرباد‌ها در زمان عرضه شامل طراحی دوگانه میکروفن به همراه باتری‌هایی که ۲۴ ساعت دوام دارند، خواهند بود. همچنین این ایربادها از دستیارهای دیجیتالی همانند سیری و گوگل اسیستنت پشتیبانی خواهند کرد. بخش‌های جانبی این ایربادها بخاطر طراحی لمسی پاسخگو قادر به تشخیص انواع الگوهای لمسی مثل کشش، لمس و ضربه هستند.

این گزارش شامل هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره عرضه این محصول در ایالات متحده نمی‌شود ولی طبق نظر برخی منابع انتظار می‌رود که این محصول در همان روز نخست در ایالات متحده هم نیز عرضه شود، مایکروسافت هیچ بازه زمانی مشخصی را برای عرضه این محصول تایید نکرده است.

کسانی که در خارج از اروپا زندگی می‌کنند و می‌خواهند هرچه زودتر ایربادهای مایکروسافت را خریداری نمایند، باید برای اطلاعات بیشتر صبر کنند.

زمان عرضه این ایربادها در اصل برای تعطیلات فصلی سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل تأخیر‌های گذشته در شرکت مایکروسافت، زمان عرضه ‌آن‌ها تا بهار امسال به تعویق افتاد. همه‌گیری ویروس کرونا نیز باعث شد زمان عرضه جدید این محصول مشخص نباشد.

با این‌ حال این گزارش ممکن است باعث نگرانی برخی از مشتریان شود که مبادا ایرباد‌های مایکروسافت به سرنوشتی مشابه سرفیس نئو مایکروسافت دچار شوند که گفته می‌شود بیشتر از مدتی که باید، به تعویق افتاده است. گفنتی‌ست که سرفیس نئوی مایکروسافت قرار است طی سال جاری میلادی وارد بازار شود اما مشخص نیست که پاندمی ویروس کرونا روی عرضه این دستگاه نیز تاثیر خواهد گذاشت یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید