یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کند - تکفارس 
یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کند - تکفارس 

یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کند

علی نصرتی
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - 08:32
یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کند - تکفارس 

بیش از یک سال و قبل از اینکه HMD Global نوکیا ۹ PureView را به بازار عرضه کند، نوکیا ۸ سیروکو نزدیک‌ترین گوشی این برند به یک گوشی اندرویدی پرچمدار بود که از یک پردازنده سطح بالا (از سال گذشته) و صفحه‌نمایش زیبای P-OLED با حاشیه‌های نسبتاً نازک (طبق استانداردهای اوایل سال ۲۰۱۸) برخوردار بود. این تلفن با ضعف در بخش عملکرد دوربین و قیمت قابل ملاحظه خود نتوانست به جایگاهی برسد.

با این وجود، نباید تعجب آور باشد که HMD گوشی‌ هوشمند ممتاز دو ساله خود را فراموش نکرده و به‌روزرسانی رسمی اندروید ۱۰ را برای نوکیا ۸ سیروکو که از ۲۷ فروردین (۱۵ آوریل) شروع می‌شود، ارائه کرده است. حتی اگر ما در چند ماه گذشته‌، به‌روزرسانی از نظر نرم افزاری تعدادی از دستگاه‌های دارای مجوز اختصاصی برند نوکیا را از دست داده باشیم، هنوز چند مورد دیگر نیز در این راستا وجود دارد.

ناگفته نماند که نوکیا ۸ سیروکو اولین نسخه‌ی تجاری خود را در سال ۲۰۱۸ با اندروید ۸٫۰ Oreo پشت سر گذاشت که این مورد نشان‌ می‌دهد که به‌روزرسانی جدید، دومین و تقریبا آخرین نسخه اصلاحی سیستم عامل خود است.

به عنوان عضوی از برنامه اندروید وان، این گوشی ۵٫۵ اینچی به رابطی روان و مناسب مجهز است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که یک مجموعه ویژگی کاملاً استاندارد و ارتقایی مناسب را تجربه کرده و در آینده‌ای نزدیک راه خود را پیدا کند.

ما راجع به مواردی مانند حالت تاریک در سطح سیستم، پاسخ هوشمند (Smart Reply) برای پیش‌بینی و اقدامات پیشنهادی، کنترل بیشتر بر امنیت و حفظ حریم خصوصی شما، حرکات شهودی‌تر، برخی از پیشرفت‌های عملکرد کلی، بسته‌های امنیتی جدید و موارد مهم دیگر صحبت می‌کنیم.

مانند همیشه، این به‌روزرسانی برای لیست طولانی از کشورهایی از جمله استرالیا، اتریش، مصر، آلمان، هند، هلند، روسیه، عربستان سعودی و بسیاری دیگر برنامه‌ریزی و زمان‌بندی شده است و در کمال تعجب، ایالات متحده در این لیست قرار ندارد زیرا در واقع نوکیا ۸ سیروکو هرگز به طور رسمی در ایالات این کشور عرضه نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید