آنر مشخصات اصلی سری آنر پلی ۴T را تائید کرد - تکفارس 
آنر مشخصات اصلی سری آنر پلی ۴T را تائید کرد - تکفارس 

آنر مشخصات اصلی سری آنر پلی ۴T را تائید کرد

افشین نوری
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - 18:30
آنر مشخصات اصلی سری آنر پلی ۴T را تائید کرد - تکفارس 

انتظار می‌رود گوشی‌های سری آنر پلی ۴T در تاریخ ۲۱ فروردین (۹ آوریل) رونمایی شوند. تاکنون برخی از مشخصات و تصاویر هندست‌های پلی ۴T و ۴T پرو لو رفته است. حالا حساب رسمی آنر در ویبو، مشخصات اصلی این دو گوشی را تائید کرده است.

هر دو مدل، مجهز به چیپست کایرین ۸۱۰، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع خواهند بود.

این مشخصات، با اطلاعاتی که قبلا فاش شده بودند مطابقت دارند و این بدین معنی است که سایر مشخصات هم احتمالا درست خواهند بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که پلی ۴T پرو دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی OLED با رزولوشن +FHD، حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل ناچ قطره‌ای باشد.

در پشت آنر پلی ۴T پرو سه دوربین وجود خواهد داشت که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهند بود. این گوشی در دو ترکیب حافظه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی و سه رنگ مشکی، سبز و گرادیان آبی-صورتی عرضه خواهد شد.

اما آنر پلی ۴T مجهز به نمایشگر ۶.۳۹ اینچی IPS با رزولوشن +HD خواهد بود و یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. در پشت گوشی هم شاهد یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در کنار اسکنر اثرانگشت خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید